Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ?
loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen.
soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op de afstandbediening.
soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet gelukt zijn.
al nieuwe decoder gekregen maar nog steeds zelfde probleem.
bij de oude decoder zei de klantendienst dat er een singaal te zwak was (code geel als ik niet mis ben wat dit dan ook is)
technieker langs gestuurd. deze was blijkbaar niet op de hoogte en begreep ook niet goed wat de klantendienst hier met bedoelden.
gewoon nieuwe box zei hij maar problemen zijn er nog steeds.
kwam hiervoor van telenet hun digibox staat wel stuk verder en stabieler maar daar betaal je er dan ook genoeg voor....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hello
nieuw decoder met serie nummer die beginnen met 31........ dat zijn de nieuw decoder van orange is dat probleem opgelost,als u decoder serie nummer beginnen met 27........... dat is de probleem met de processor ,heb in totaal 4 slecht decoder met serie nummer 27......... gekregen ,nu paar weken gelen nieuw decoder met serie nummer 31......... geen probleem, meer bellen bellen bellen orange zoals ik heb dat gedaan en vraag voor en nieuw decoder die beginnen met serie nummer 31.........succes
Hallo MTY007,
Eindelijk een degelijke oplossing voor een lang lopend probleem bij Orange.
Ik heb wel een opmerking: Het is jammer dat je als klant zelf moet gaan bedelen voor de juiste decoder.
Men moet van dit euvel al langer op de goohte zijn. Is het omdat er nog teveel oude decoders voorhanden zijn dat ze steeds die oude rommel geven??? Hopen ze hierdoor te besparen??? Ik vind dit een zeer triestige houding van Orange. Gelukkig krijgen we van persone die geen belagen hebben bij Orange een deugdelijke oplossing.
Waarvoor dank bij deze.
Mijn decoder draagt serie nr 28 dus vermoedt dat deze ook slecht is ...de lijdensweg kan beginnen ...lol
Grtz Dominiek
Hallo
bij onze was ook niet normaal ,de technieken zijn 5 keer geweest in totaal techniek kost dat oplossing niet vindt alles geprobeerd test du decoder elke keer zegt niets aan dat komen misschien van dit van dat alles dat komen van Telenet van buiten echt niet normaal maar met mij dat pakt niet heb en goed de raad voor iedereen bellen orange laat de techniek elke keer laten komen dat kost zo is zo veel geld aan orange maar zeker jullie niet laten doen jullie betaald moet in orde zijn , en zaterdag geweest nieuw decoder geplaast maandag terug probleem natuurlijk met elke keer decoder met de série nummer 27........... slecht decoder ,maar nu niet meer tot nu toe serie nummer 31............. ,iedereen moet zo is zo een reclamatie doen beter voor iedereen ,orange kan mijn berichten lezen dat trekt mij niet aan ik heb tot gelijk en orange weet dat ik gelijk heb ,orange moet zorgt dat iedereen en goed service heb beter voor iedereen en zal ook minder klacht binnen orange,bellen bellen tot dat jullie probleem opgelost is.Bedankt sorry ik ben fransman ik doe mijn beste in nerderlans talen
@MTY007 schreef:
... knip ...Bedankt sorry ik ben fransman ik doe mijn beste in nerderlans talen
Geen probleem hoor, je doet moeite om Nederlands te schrijven en dat is al heel wat meer dan de meeste Franstaligen doen ..
Bedankt ,ik wondt in Mortsel Antwerpen dat is normaal ,grand merci bedankt
Bedankt
Personne ne t' empêche de poster toute l' histoire aussi dans la version FR ...
Peut-être que là tu trouveras des tribers qui sont aussi intéressés dans tes expériances.
Hier hetzelfde probleem, serie nummer beginnend met 28. Decoder sluit zichzelf af en moet daarna van de stroom af om het weer te doen. Ook al 5 keer met Orange gebeld, begin maart zou er een update moeten komen... Nu nog maar eens bellen en een nieuwe decoder claimen. Of een fikse korting op het TV geld bedingen.
Ik ga ook hetzelfde doen. Binnen brengen heeft weinig zin op dit moment. Het laat mij wel zien dat orange niet komt met "de oplossing voor zijn digi recorders. Dat is een verbetering noodzakelijk!