Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-12-18 20h54
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo iedereen,
wij zijn sinds kort Orange klant. Eerst aantal dagen heel slecht beeld gehad, dit is nu opgelost, maar nu valt het beeld steeds weg.
heb alles al eens uitgezet en stopcontacten verwisseld, maar zonder resultaat.
kan iemand ons helpen ?
Groeten
caroline
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hallo
als 1 van de oplossingen van hier boven niet lukt gelieven dan contact op nemen via 5000/4/4 en kunnen we samen eens kijken aan wat het probleem juist kan liggen tv, hdmi kabel en of decorder zelf
Hallo
dat is naar gelang welk probleem er voor doet natuurlijk.
in slechste geval laten we tech komen.
maar eerst gaan we natuurlijk eens zien wat probleem kan zijn natuurlijk.
Mvg Techfix-Orange
@carolinevp als u uw HDMI kabel eens van poort wiselt wat is dan het resultaat? bedoel dus echt de kabel tussen de tv en de decoder in eens op poort 2 of 3 zetten of 1 .
@patrick2 Bedankt voor jouw reactie. We hebben het geprobeerd, maar geen resultaat.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |