Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-20 03h11
Antwoorden: 18 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als wij onze decoder aanzetten met onze afstandsbediening springt het standby lampje van oranje naar groen om dan direct terug oranje te worden.
Gebeld met klantendienst. Wij hebben alle stappen gevolgd zoals ons uitgelegd door klantendienst (reset, factory reset, stroom uit,...). Zij konden dit ook niet oplossen.
Een technieker is een nieuwe decoder met andere afstandsbediening komen plaatsen maar het probleem blijft.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De klantendienst bij Orange heeft mij verschillende manieren van reset laten doen. Met de reset knop, stroom uittrekken,...
Toen de technieker er nog was werkte de decoder (toffe mens trouwens). Die slaat de deur achter zich dicht en het probleem steekt dus terug de kop op.
Het ligt misschien aan een update van de decoder? Ik zal nog even wachten misschien patchen ze het probleem of komt er iemand met de oplossing. 🙂
@Jelle1983 inderdaad jammer,
maar nu begin je met een propere lei.
Je mag deze als opgelost aanvinken als je wil.
@Jelle1983 goedemorgen,
deze is al voor jou ....
Om op je vraag te antwoorden, steek eens nieuwe batterijen
in je afstandsbediening?
De onze had ook van die kuren, denk toch dat het bij Orange ligt
door de laatste software ben er niet zeker van hoor.
Het is vervelend.
Dank je voor je reactie. Wij hebben zowel onze oude afstandsbediening gebruikt als de nieuwe, steeds met nieuwe batterijen. Hartelijk dank om mee te denken.
@Jelle1983 graag gedaan hoor.
Ze hebben nog wat schoonheidsfoutjes.
Misschien weet iemand nog iets.
De reset die je gedaan hebt is dat met het kleine knopje aan de achterzijde?
https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/Je-decoder-een-reset-geven/m-p/70263#M28
We zullen ze het maar vergeven hé, alle begin is moeilijk hahahaha.
De klantendienst bij Orange heeft mij verschillende manieren van reset laten doen. Met de reset knop, stroom uittrekken,...
Toen de technieker er nog was werkte de decoder (toffe mens trouwens). Die slaat de deur achter zich dicht en het probleem steekt dus terug de kop op.
Het ligt misschien aan een update van de decoder? Ik zal nog even wachten misschien patchen ze het probleem of komt er iemand met de oplossing. 🙂