annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder zendt enkel radiozenders

Topic gestart op: 17-07-22 22h09

Antwoorden: 9 antwoorden

sarac1
Aspirant verkenner

Decoder zendt enkel radiozenders

OPGELOST

Hallo, sinds vorige vrijdag zendt mijn decoder enkel radiozenders uit. Ik heb al enkele keren alles kabels losgekoppeld zonder resultaat. Is hij kapot of ligt het aan iets anders?

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
9 ANTWOORDEN 9
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@sarac1 @Je kan altijd eens bellen naar de technische dienst dan gaan ze voor jou alles na of je recorder nog goed werkt .Dan overlopen ze je stap per stap met jou wat je moet doen .  Of je kan naar de winkel gaan om een andere in te ruilen . Want dat is inderdaad niet normaal . 
zeker als je alles geprobeerd hebt . 
fijne groetjes 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Deze decoder is niet defect @Tinneke2 

Denk ook niet dat ze in een winkel de decoder omruilen

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Gregory @Ik wil alleen maar bedoelen dat ze haar kunnen helpen om haar zenders terug te vinden . En normaal kan ze alles achteraan resetten dat zullen ze haar stap voor stap bij helpen omdat het te veel uitleg is . Want ze moet aan haar tv ook dan van alles weer in orde brengen . Heb ik ook moeten doen . En nu doe ik het zelf is vrij gemakkelijk maar je moet het weten . 😉 Je moet het echt op de juiste manier doen anders heb je nog problemen . Dacht dat je een recorder die als hij zou stuk  zijn je die wel binnen mocht brengen en ze een nieuwe in de plaats gaven . Maar kan mis zijn .Zo hebben ze het destijds mij uitgelegd .Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

In de instellingen van de decoder kijken kost 5 min tijd.  De 5000 zal langer duren, als ze al iemand aan de lijn krijgen

Denk niet dat je iets aan de TV moet doen

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen