Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-11-19 14h52
Antwoorden: 1 antwoord
Betreft decoder probleem: Gisteren iets heel vreemds meegemaakt met mijn decoder. Tot nu toe werkte alles prima. Decoder was aan het opnemen en tegelijkertijd was ik een programma aan het bekijken. Plots geen beeld meer en melding "Rebooting". Het programma dat aan het opnemen was bleef wel opnemen terwijl de decoder ah herstarten was. Vervolgens heb ik het opgenomen programma willen bekijken en na een 5tal minuten opnieuw reboot van de decoder. En dit stelselmatig. Je hoorde zelfs duidelijk iets springen, net als een zekering. Dan heb ik de schakelaar achter de decoder even afgezet en opnieuw aangezet. Opnieuw 'rebooting'..Na deze reboot kon ik niets meer doen, decoder reageerde niet en dan plots weer wel. Heb dan gisteren avond wat testen uitgevoerd; opnemen, tegelijkertijd opnemen enz en alles werkte blijkelijk weer prima. Stopcontacten enz ben ik niet aangeweest en de decoder heeft voldoende cooling. Ik ben klant sedert de tijd van Mobistar. Dit is mijn allereeste ervaring met internetpakketten. Ik heb de handleiding doorgenomen, diagnosetest, geen problemen. Ik heb Love Trio nu 1 maand pas. De klantendienst heeft me gemeld dat de decoder een serie is die niet vlot werkt met de stroomkabel met schakelaar, of thans meer problemen geeft en niet had mogen geïnstalleerd worden. Een nieuwe stroomkabel zonder schakelaar zal mij opgestuurd worden. Voorlopig heeft de technische dienst mij geadviseerd om de stroomkabel van de modem aan te sluiten op de decoder en omgekeerd. Van onvriendelijkheid van de klantenddienst dat je leest op Facebook ea van gebruikers heb ik niets van ondervonden. Zeer vriendelijk onthaal en hulp. Je suis Orange. Ik volg het verder op. Indien hiermee het probleem niet is opgelost contacteer ik opnieuw de klantendienst.
Betreft decoder probleem: Gisteren iets heel vreemds meegemaakt met mijn decoder. Tot nu toe werkte alles prima. Decoder was aan het opnemen en tegelijkertijd was ik een programma aan het bekijken. Plots geen beeld meer en melding "Rebooting". Het programma dat aan het opnemen was bleef wel opnemen terwijl de decoder ah herstarten was. Vervolgens heb ik het opgenomen programma willen bekijken en na een 5tal minuten opnieuw reboot van de decoder. En dit stelselmatig. Je hoorde zelfs duidelijk iets springen, net als een zekering. Dan heb ik de schakelaar achter de decoder even afgezet en opnieuw aangezet. Opnieuw 'rebooting'..Na deze reboot kon ik niets meer doen, decoder reageerde niet en dan plots weer wel. Heb dan gisteren avond wat testen uitgevoerd; opnemen, tegelijkertijd opnemen enz en alles werkte blijkelijk weer prima. Stopcontacten enz ben ik niet aangeweest en de decoder heeft voldoende cooling. Ik ben klant sedert de tijd van Mobistar. Dit is mijn allereeste ervaring met internetpakketten. Ik heb de handleiding doorgenomen, diagnosetest, geen problemen. Ik heb Love Trio nu 1 maand pas. De klantendienst heeft me gemeld dat de decoder een serie is die niet vlot werkt met de stroomkabel met schakelaar, of thans meer problemen geeft en niet had mogen geïnstalleerd worden. Een nieuwe stroomkabel zonder schakelaar zal mij opgestuurd worden. Voorlopig heeft de technische dienst mij geadviseerd om de stroomkabel van de modem aan te sluiten op de decoder en omgekeerd. Van onvriendelijkheid van de klantenddienst dat je leest op Facebook ea van gebruikers heb ik niets van ondervonden. Zeer vriendelijk onthaal en hulp. Je suis Orange. Ik volg het verder op. Indien hiermee het probleem niet is opgelost contacteer ik opnieuw de klantendienst.
Ugh @nlb2602,
Totem hoopt dat het nu in orde is en dat je een nieuwe stroomkabel hebt gekregen. Totem is ook heel blij om te lezen dat je blij bent met de service die wordt geleverd !
Totem's zonnegroeten,
Totem