annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe decoder

Topic gestart op: 29-12-22 16h12

Antwoorden: 4 antwoorden

OdEssA
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe decoder

OPGELOST
  • Als ik op de orange (home) knop druk van de afstandsbediening dan zie ik nergens instellingen staan.
  • Er staat enkel links van het scherm TVgids, opnames en apps & games. Rechts staan er enkele streaming apps en verticale gids, zenders en berichten.
  • Ik heb al verder naar onder, boven, rechts en links gegaan maar nergens vind ik instellingen.
Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
OdEssA
Gewaardeerd verkenner

Oke, zojuist decoder terug aangelegd en nu staat ´instellingen´ ertussen. Ben nu aan het twijfelen of het er opeens opstaat of dat ik een bril nodig heb 🤔😁

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
OdEssA
Gewaardeerd verkenner

Heb nog een vraag 🙂 Hoe verander je de zendernummers ? We hebben al meer dan 20j dezelde zendersnummmers en nu staan ze voor ons nogal ongewoon 😉

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

De instellingen ( het tandwiel) staan wat verder naar rechts - heb in den beginne ook moeten zoeken

 

OdEssA
Gewaardeerd verkenner

Oke, zojuist decoder terug aangelegd en nu staat ´instellingen´ ertussen. Ben nu aan het twijfelen of het er opeens opstaat of dat ik een bril nodig heb 🤔😁

Josette
Wijze
Wijze

@OdEssA  goedemorgen, fijn dat je het zelf gevonden hebt.

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen