Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Aspirant verkenner

Digibox

Beste, 

Vanmorgen kwam iemand langs van Orange om onze digibox te installeren, die is vertrokken zonder een woordje uitleg, gaf een factuur van €100!!!!!!!! maar mijn digibox werkt nog steeds NIET!!

Er komt op mijn digibox dat deze niet geactiveerd is, nadat de technicus gekomen is hé!! (de andere tv's in de woning werken wel)

Wij hebben ondertussen al uren aan de lijn gezeten met Orange maar kregen geen antwoord. 

weet iemand van jullie hoe wij dat kunnen oplossen zonder dat hier verdere gevolgen aan gegeven worden? 

alvast bedankt

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Leidende sjamaan

@Florence2  Zou toch proberen contact te krijgen met Orange zelf hierover. Als het telefonisch niet lukt kan je via Facebook Messingen proberen , je dient wel en account te hebben of Twitter. De technieker heeft dus niet aan de voorwaarde voldaan en moet rechtgezet worden. Hier kunnen we niet veel doen via de Tribe enkel advies geven. 

Denk dat achterliggend de activering opgestart dient te worden maar dat is voor de mensen van de technische dienst. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Gewaardeerd verkenner

Veel succes met het bereiken van de klantendienst. Vraag mij of er alleszins een klantendienst is.

Probeer al de hele week de klantendienst te bereiken: nieuwe decoder geleverd en geïnstalleerd, maar niet geactiveerd. Elke dag sinds maandag gebeld, gewacht, boodschappen ingesproken, niets, maar dan ook niets gehoord. Idem via Messenger.

Ik heb wel een oplossing: ik betaal mijn factuur niet meer, dan zullen ze wel contact moeten opnemen.

Blijkbaar werken de werknemers van de klantendienst, call center, van thuis uit sinds de corona. waardoor er geen monitoring meer is om te zien wie wat doet en of er alleszins wordt gewerkt. Hebt dit vernomen van een technieker die voor Orange installaties doet.

Vind het jammer voor de werknemers die wel hun uiterste best doen.

#Orange: overtuig mij van het tegendeel.

Leidende sjamaan

@Ertan  het is vervelend als je niemand krijgt te horen van de klantendienst maar hier geraak je er ook niet verder mee. Hier zal niemand meelezen van de klantendienst en daardoor raak je ook niet verder. Je kan altijd eens je beklag hier neerzetten geen enkel probleem maar een oplossing krijg je er niet door. 

Denk dat het ook wel erg kort door de bocht is dat de klantendienst thuis werkt en er geen monitoring op is en dat er dus niks gedaan zou worden. Het is jou mening en als je zomaar gelooft wat een technieker zegt is dat ook jou keus. Heb zelf ook thuis gewerkt voor een provider en ik weet dat daar 100 % monitoring op is en dat het zeker gecontroleerd wordt of je werkt of niet. Daar zijn de benodigde tools voor en die weten of je wel of niet werkt. Ik wijk er iet verder over uit dus hier laat ik het bij. 

Voor de rest hoop ik enkel dat je iemand te spreken krijgt en dat je probleem snel opgelost is. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Gewaardeerd verkenner

Dag Patrick,

mij klinkt dat ook ongeloofwaardig. Ik zou denken monitoren kan je van overal. Anderzijds ben ik niet de enige die de klantenservice niet kan bereiken. Al 4 weken probeer ik binnen te geraken, de laatste elke dag 2 keer gebeld, elke keer een boodschap ingesproken. Maar niemand die terug belt. Eerlijk gezegd dat is niet mijn ervaring met Orange, ben een van de eerste klanten van Love, heb zelfs deelgenomen als piloot tijdens de lancering van digitale TV van Orange. Dus ik heb al wat ervaring. Via Messenger hoor ik ook niets meer sinds woensdag en vandaag nog via Twitter geprobeerd, nog geen reactie.

Wat blijft er dan nog over om de klantendienst te bereiken? Moet ik het hoofkantoor misschien overvallen samen met andere klanten die geen gehoor krijgen? En met hopen alleen bereik ik jammer genoeg niets, want de factuur die moet wel betaald worden voor een dienst die niet geleverd wordt.

Leidende sjamaan

@Ertan  weet dat de ervaring in het algemeen wel meegenomen worden door de moderatoren om dit dan weer intern door te geven zodat die het ook weer kunnen door geven naar de klantendienst zelf. Het gaat natuurlijk niet onopgemerkt aan voorbij hier dat de klantendienst niet bereikbaar is of dat een klant niet binnen geraakt op de klantendienst.Dit is hetzelfde voor het Webcare team ook daar zal dan wel ergens intern een melding door gedaan worden. 

Dat is opzicht dan weer het voordeel van de Tribe want we lossen niet enkel de problemen op van de klant , zo ver we kunnen , maar door de berichten die hier gezet worden kunnen ze wel bepaalde dingen oppikken. Enkel zal je geduld moeten hebben en dan komt dat wel in orde. 

Ook weet ik dat er nu door de Corona tijden minder mensen naar een shop durven en willen gaan en die bellen of die sturen een Messenger bericht. Dit weet ik toevallig omdat ik laatst via Messenger een bericht gedaan heb wegen een klein technisch probleem. Duurde lang voor ik antwoord kreeg , want ben het niet gewoon , en die zei dat er heel veel belde en stuurde per bericht. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen