annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Digicorder terugsturen

Topic gestart op: 08-02-23 10h25

Antwoorden: 10 antwoorden

TTS
Gewaardeerd verkenner

Digicorder terugsturen

OPGELOST

Goedemorgen,

Ik wil mijn digicorder aangetekend terugsturen.

Welk formulier moet ik bijvoegen in de doos als ik het opstuur?

 

Mvg

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Je moet eerst een terugzendlabel van Orange ontvangen.  Dit kleef je op de doos, samen met afstandsbediening en power supply, en je kunt het gratis binnenbrengen bij een post punt

Dus moet je je TV abonnement eerst opzeggen voor je de label in de mail ontvangt Hoe zeg ik mijn abonnement(en) op? | Orange België

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Case321
Veteraan verkenner

@TTS , en vergeet zeker niet het ontvangstbewijs van Bpost bij te houden, zelfs verschillende maanden. Ikzelf heb in april de tvbox teruggestuurd en alles gedaan zoals het moest (Bpost- bewijs gescand en digitaal naar Orange gezonden) en in December kreeg ik een aanmaning voor het terugsturen van het toestel binnen de 10 dagen of 200€ betalen. Gelukkig had ik een foto genomen van het ontvangstbewijs.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Met je track & Trace kun je toch zien dat het aangekomen is, @Case321 

0 pluimen
Case321
Veteraan verkenner

Ja @Gregory , maar ze vragen steeds het fysieke bewijs (papiertje van Bpost) dat je digitaal moet doorsturen naar https://www.orange.be/nl/form/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur . Anders beginnen ze te dreigen 🙃

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Wel, @Case321 toen ik mijn oude decoder naar een postpunt bracht kreeg ik geen ontvangstbewijs.  Zelfs naar gevraagd - maar werd niet meer gedaan zei de dame.

Maar kom, is al 7 maanden geleden ondertussen

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen