Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-05-18 20h46
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Waneer komt er een nieuwe update van de digicorder ? Ik zit nu met firmware versie 1.10.14.0
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Waneer komt er een nieuwe update van de digicorder ? Ik zit nu met firmware versie 1.10.14.0
Ugh @Gino123456,
De Orange-stamleden werken hard om de decoders zo goed mogelijk te optimaliseren. Momenteel zijn er geen concrete data bekend voor de optimalisatie, maar het staat hoog op onze agenda!
Tribe erop los!
Wolvengroet
Totem
Ugh @Gino123456,
De Orange-stamleden werken hard om de decoders zo goed mogelijk te optimaliseren. Momenteel zijn er geen concrete data bekend voor de optimalisatie, maar het staat hoog op onze agenda!
Tribe erop los!
Wolvengroet
Totem
Vraagje, worden deze updates s'nachts uitgevoerd of gaan we dat zien als we de decoder starten?
Vraagje, worden deze updates s'nachts uitgevoerd of gaan we dat zien als we de decoder starten?
Ugh @Schumi_wk,
Hert gebeurt inderdaad s'nachts tussen 2u en 5u als je decoder op standby en verbonden aan het internet is.
Totem's groetjes,
Totem
Aloha,
Er is net een nieuwe firmware update geïnstalleerd (2.3.12.0) maar waar kan ikterugvibden wat er precies nu verandert/verbetert/... is?
groet
Wouter