annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Digitale tv en internet

Topic gestart op: 05-03-21 00h41

Antwoorden: 4 antwoorden

Lucan85
Aspirant verkenner

Digitale tv en internet

Ik heb een go plus gsm abonnement en ik ga alleen gaan wonen dus ik moet digitale tv en erbij hebben, welk abonnement en moet ik dan best activeren en hoe? Kan ik dat zelf of moet dat via klantendienst?

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
Heidi2
Leidende verkenner

Soms als serie programmeer ,heb ik na 14 dagen geen opname meer iemand raad daar mee 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @Heidi2

 

Je tv-decoder is wellicht niet verbonden met het internet. Je kan de status nakijken in Menu > Instellingen > Technisch > Netwerk > Controleer internetverbinding.

 

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/tv/mijn-decoder-functioneert-niet

 

Blijft het probleem toch aanhouden? Stuur dan best een bericht naar het webcare-team per Facebook of Twitter

 

Groetjes,

Totem

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Zoals @Josette aangeeft.

Als je bij je Go Plus TV en Internet neemt kost het je 49 EUR voor TV/Internet en 16 EUR voor je Go Plus.  Je Go PLus kost je nu 20 EUR

Om alle problemen tot een minimum te herleiden ga je best naar een Shop.  Je wandelt er buiten met een geplande afspraak voor installatie

Welcome to the club

 

Josette
Wijze
Wijze

@Lucan85  goedemorgen,

de juiste raad kan ik je niet geven, maar hier kan je eens gaan lezen.

Klik op de blauwe hier aub?

Je krijgt ook deze nog:

Tagnieuw.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen