Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-03-21 00h41
Antwoorden: 4 antwoorden
Ik heb een go plus gsm abonnement en ik ga alleen gaan wonen dus ik moet digitale tv en erbij hebben, welk abonnement en moet ik dan best activeren en hoe? Kan ik dat zelf of moet dat via klantendienst?
Soms als serie programmeer ,heb ik na 14 dagen geen opname meer iemand raad daar mee
Ugh @Heidi2 ,
Je tv-decoder is wellicht niet verbonden met het internet. Je kan de status nakijken in Menu > Instellingen > Technisch > Netwerk > Controleer internetverbinding.
https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/tv/mijn-decoder-functioneert-niet
Blijft het probleem toch aanhouden? Stuur dan best een bericht naar het webcare-team per Facebook of Twitter.
Groetjes,
Totem
Zoals @Josette aangeeft.
Als je bij je Go Plus TV en Internet neemt kost het je 49 EUR voor TV/Internet en 16 EUR voor je Go Plus. Je Go PLus kost je nu 20 EUR
Om alle problemen tot een minimum te herleiden ga je best naar een Shop. Je wandelt er buiten met een geplande afspraak voor installatie
Welcome to the club