Pisteur vétéran
•
50 Berichten
Digitale tv
Suggestie / voorstel.
Kan men bij Orange het aanbod produkten niet uitbreiden met abonnement voor digitale TV alleen? Of digitale tv + mobiel?
Maak me enkel deze bedenking vanuit volgende situatie: heb hoogbejaarde moeder die nog thuis woont, heeft nu digitale tv van Telenet (via diibox). Analoge TV verdwijnt, het schakelen op haar huidige TV van analoog naar digitaal is voor haar moeilijk. Telenet biedt nog mogelijkheid om TV met een kaartje aan (CL+module?), bij Orange via decorder. Is klant bij Orange met GSM abonnement. Enige alternatief dat ik nu voor haar heb Love Trio pack. Internet gebruiken is gezien haar leeftijd haast onmogelijk, ze heeft wel GSM abonnement bij Orange waar ze zeer blij mee is.
Denk dat voor Orange een mogelijkheid biedt om klantenbestand uit te breiden
Werk zelf in zorg, dit is enkel voor mij suggestie/voorstel

patrick2
Super User
•
11.2K Berichten
@Joach je hebt een heel goed voorstel gelanceerd. Hetzelfde als ik ook al gedaan heb een jaar geleden. Toen is er niks uit gekomen maar misschien nu wel. Enkel is mijn vermoeden dat het niet kan en dan bedoel ik financieel. Want wij betalen wel abonnement voor de kabel en de tv maar de rechten zijn zo duur dat ze er dan niks meer op verdienen. Ik weet wel dat ze ook andere diensten hebben maar winst is ook leuk . En als ze enkel tv gaan aanbieden zie ik de winst verdwijnen als sneeuw voor de zon. De huur is te hoog van de kabel en dan die uitzendrechten nog denk niet dat het haalbaar is.
2