- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Extra decoder
Wij hadden een extra tv decoder, maar doordat we verhuisd zijn hebben we deze weg gedaan. Maar nu komt dit nog steeds op de factuur, en we weten niet of ze de decoder al ontvangen hebben of niet, wat kunnen we hieraan doen?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Je kan dit altijd eens nagaan bij de klantenservice en zij kunnen u dan vertellen of ze die hebben toegekregen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Wij hadden een extra tv decoder, maar doordat we verhuisd zijn hebben we deze weg gedaan. Maar nu komt dit nog steeds op de factuur, en we weten niet of ze de decoder al ontvangen hebben of niet, wat kunnen we hieraan doen?
Ugh @Xperdaens,
Vergeet ook niet dat het noodzalijk is om contact te nemen de klantendienst of met de webcare dienst om de facturatie van je decoder te laten stoppen.
Totem's groet,
Totem
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Heb je die met de post verstuurd? Normaalgezien krijg je altijd een track & trace code waarmee je online kan kijken of je decoder al is aangekomen.
Zou zeker al contact opnemen met de klantendienst en uitleggen dat je het al hebt verstuurd maar nog steeds hiervoor moet betalen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Xperdaens als u de decoder hebt opgestuurd via de post heeft u daar een bewijs van. Klink op deze link om het bewijs als nog toe te sturen dat het ook daadwerkelijk opgestuurd is. Daar staat ook een datum op wanneer deze precies is verstuurd dus de teveel aangerekende dagen hiermee laten compenseren.
