annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factory reset nieuwe tv box ?

Topic gestart op: 21-10-22 08h24

Antwoorden: 14 antwoorden

Johnnybegood
Gewaardeerd verkenner

Factory reset nieuwe tv box ?

OPGELOST

Weet iemand hoe je de nieuwe tv box terug naar fabrieksinstellingen kan zetten, een factory reset dus? Ik dacht dat het knopje achteraan de box hiervoor diende maar dit geeft gewoon een power reset. Blijkbaar zou dit een toetsencombinatie zijn zei iemand me, maar hij wist ook niet juist meer welke...

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Johnnybegood
Gewaardeerd verkenner

Voor diegene die het moesten interesseren.... Ik heb de toetsencombinatie gevonden voor de factory reset van de tv box:

Press <7> + <9> during 3 seconds.  

Ik had dus niet over dat knopje gekeken hoor.... 😉

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
Gregory
Wijze
Wijze

Ik vind toch een reset

Home (oranje toets)

Apps

System

Technical info

Reset

0 pluimen
Johnnybegood
Gewaardeerd verkenner

Het probleem is echter bij een move installatie dat je zo ver niet in die schermen kan geraken.
Je ziet gewoon bij het opstarten van de tv box het scherm dat diensten nog niet geactiveerd zijn en dat je klantendienst moet bellen. Een factory reset zou de oplossing zijn zeggen ze bij Orange maar je moet uiteraard weten hoe dit te doen 🤔
Ik ben sinds kort zelf installateur voor Orange maar deze info vind ik nergens terug en niemand die mij (voorlopig!) de oplossing kan aanbieden...

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Misschien uitzetten met knopje achteraan, dan aanzetten en het knopje een tijd ingedrukt houden ?

0 pluimen
Johnnybegood
Gewaardeerd verkenner

Kan ik eens proberen, wel vreemd dat dit nergens te vinden is...

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Johnnybegood goedemorgen,

de oude weet ik wel, werkt niet bij de nieuwe, heb deze nog niet!

Misschien staat er ook ergens een knopje verscholen?

@Gregory heb jij een idee?

Welkom.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen