Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-10-22 08h24
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Weet iemand hoe je de nieuwe tv box terug naar fabrieksinstellingen kan zetten, een factory reset dus? Ik dacht dat het knopje achteraan de box hiervoor diende maar dit geeft gewoon een power reset. Blijkbaar zou dit een toetsencombinatie zijn zei iemand me, maar hij wist ook niet juist meer welke...
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Voor diegene die het moesten interesseren.... Ik heb de toetsencombinatie gevonden voor de factory reset van de tv box:
Press <7> + <9> during 3 seconds.
Ik had dus niet over dat knopje gekeken hoor.... 😉
Dit is wat ik kan terugvinden:
Fabrieksreset (reset) brengt uw Orange TV-box terug naar de oorspronkelijke staat. Het wist al uw instellingen en geïnstalleerde apps. Het is de laatste oplossing bij aanhoudende complicaties met de Orange TV Box.
Fabrieksreset via menu:
Instellingen - Instellingen - Apparaatvoorkeuren - Informatie - Reset - ResetOm de fabrieksinstellingen te herstellen via de RESET-knop:
Aan de achterkant van het apparaat bevindt zich een kleine RESET-schakelaar. Druk minstens 3 seconden aan en laat los.
Deze actie activeert het fabrieksresetproces.
Klopt - er ook eerst over gekeken @Mattie
Achteraan bevindt zich inderdaad een klein gaatje tussen de power cord en de USB
Er staat Reset naast.
Hoe @Johnnybegood als installateur daarover heeft kunnen kijken begrijp ik niet
Voor diegene die het moesten interesseren.... Ik heb de toetsencombinatie gevonden voor de factory reset van de tv box:
Press <7> + <9> during 3 seconds.
Ik had dus niet over dat knopje gekeken hoor.... 😉
Bedankt voor de feedback @Johnnybegood