Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-09-18 18h33
Antwoorden: 12 antwoorden
Ik heb sinds vandaag Love van Orange. Ondertussen heb ik de Orange tv app gedownload. Ik heb alle stappen gevolgd om mijn iPad te koppelen, maar wanneer ik de code ingeef die gegenereerd wordt, staat er op mijn iPad: fout opgetreden. Ik heb ondertussen verschillende codes geprobeerd en ook verschillende toestellen zoals mijn Wiko gsm. Wat loopt er fout en hoe kan ik het oplossen?
Alvast bedankt!
@Eveliencox sorry, tikfout, het is hier ook
Grafische schil HNEXX_2_07_12 (2018.10.30.1008)
aan de software versie zal het dus niet liggen.
Misschien heeft het geen belang, is je decoder via wifi of ethernet verbonden met de Orange router ?
via ether
@Eveliencox schreef:
Ik heb sinds vandaag Love van Orange. Ondertussen heb ik de Orange tv app gedownload. Ik heb alle stappen gevolgd om mijn iPad te koppelen, maar wanneer ik de code ingeef die gegenereerd wordt, staat er op mijn iPad: fout opgetreden. Ik heb ondertussen verschillende codes geprobeerd en ook verschillende toestellen zoals mijn Wiko gsm. Wat loopt er fout en hoe kan ik het oplossen?
Alvast bedankt!
Hallo Eveliencox,
Kan deze Tribepost je verder helpen?
Hou ons zeker op de hoogte ;-)!
Tribegroetjes
Assia
Dag AssiaA
bedankt, maar neen. Ik heb nog geen enkele koppeling kunnen maken met geen enkel toestel. Ook na het verwijderen van de app en opnieuw installeren lukt het me niet, zelfs niet nu na twee dagen.
Bij mij werkt het op meerdere toestellen ook niet (meer). Apparaten waar het wel mee gelukt is vroeger, kan ik niet verwijderen.