annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutmelding Orange TV app: Geen decoder gevonden op netwerk

Topic gestart op: 26-02-18 20h33

Antwoorden: 24 antwoorden

MaximeV
Ervaren verkenner

Foutmelding Orange TV app: Geen decoder gevonden op netwerk

OPGELOST

Hallo, 

Soms kan ik via de Orange tv app geen opnames instellen omdat de decoder niet gevonden wordt op het netwerk, terwijl alles juist ingesteld staat (een uur geleden ging alles wel nog).

Heeft er nog iemand dit probleem? 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
MaximeV
Ervaren verkenner

Verbinding is met netwerkkabel, het probleem was dat de decoder weer vastgelopen was en opnieuw moest gereset worden (stekker er uit en terug in).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
24 ANTWOORDEN 24
MaximeV
Ervaren verkenner

Ik denk dat dat via het nummer 5000 was (gratis voor orange klanten), en dan vragen naar de dienst technische ondersteuning via keuzemenu. Is ondertussen al anderhalf jaar geleden dus kan dit al wat veranderd zijn. 

Anders kan je langs gaan in een filiaal, zij kunnen ook een technieker boeken.

Begint het serienummer van je decoder met 281? Deze reeks had een productiefout. Dan kan je dat alvast doorgeven aan de support.

0 pluimen
Jules257
Ervaren verkenner

ok, Thanks 

ik kijk morgen het nr van de decoder na, waar vind ik dat nummer?

 

grts

0 pluimen
MaximeV
Ervaren verkenner

Ergens op de achterkant of onderkant, op een sticker. Er zou moeten staan: serial number of S/N ofzo. De slechte decoders zijn ook te herkennen aan een schakelaar in het snoer. Bij de nieuwe decoders is deze knop weg en zit in het toestel zelf. 

Jules257
Ervaren verkenner

Thanks. Schakelaar zit in toestel. Links achterzijde, dus daar zal het niet aan liggen dan.

inmiddels heb ik een digitale schakelklok op de voeding van het orange modem gezet, hierdoor wordt er elke nacht automatisch een reset uitgevoerd, deze ochtend stelde ik dan vast dat de app. weer werkt zoals het hoort. 

Joepie. Dit zal voorlopig mijn oplossing blijven.

bij elke gebruiker die gelijkaardige problemen hebben   Dit werkt echt  

 

 

grts. 

0 pluimen
NelsonM
Orange-werknemer

Thanks. Schakelaar zit in toestel. Links achterzijde, dus daar zal het niet aan liggen dan.

inmiddels heb ik een digitale schakelklok op de voeding van het orange modem gezet, hierdoor wordt er elke nacht automatisch een reset uitgevoerd, deze ochtend stelde ik dan vast dat de app. weer werkt zoals het hoort. 

Joepie. Dit zal voorlopig mijn oplossing blijven.

bij elke gebruiker die gelijkaardige problemen hebben   Dit werkt echt  

 

 

grts. 

Hallo @Jules257,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @MaximeV te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

Leden met de meeste pluimen