Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-02-18 20h33
Antwoorden: 24 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Soms kan ik via de Orange tv app geen opnames instellen omdat de decoder niet gevonden wordt op het netwerk, terwijl alles juist ingesteld staat (een uur geleden ging alles wel nog).
Heeft er nog iemand dit probleem?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Verbinding is met netwerkkabel, het probleem was dat de decoder weer vastgelopen was en opnieuw moest gereset worden (stekker er uit en terug in).
Ik denk dat dat via het nummer 5000 was (gratis voor orange klanten), en dan vragen naar de dienst technische ondersteuning via keuzemenu. Is ondertussen al anderhalf jaar geleden dus kan dit al wat veranderd zijn.
Anders kan je langs gaan in een filiaal, zij kunnen ook een technieker boeken.
Begint het serienummer van je decoder met 281? Deze reeks had een productiefout. Dan kan je dat alvast doorgeven aan de support.
ok, Thanks
ik kijk morgen het nr van de decoder na, waar vind ik dat nummer?
grts
Ergens op de achterkant of onderkant, op een sticker. Er zou moeten staan: serial number of S/N ofzo. De slechte decoders zijn ook te herkennen aan een schakelaar in het snoer. Bij de nieuwe decoders is deze knop weg en zit in het toestel zelf.
Thanks. Schakelaar zit in toestel. Links achterzijde, dus daar zal het niet aan liggen dan.
inmiddels heb ik een digitale schakelklok op de voeding van het orange modem gezet, hierdoor wordt er elke nacht automatisch een reset uitgevoerd, deze ochtend stelde ik dan vast dat de app. weer werkt zoals het hoort.
Joepie. Dit zal voorlopig mijn oplossing blijven.
bij elke gebruiker die gelijkaardige problemen hebben Dit werkt echt
grts.
Thanks. Schakelaar zit in toestel. Links achterzijde, dus daar zal het niet aan liggen dan.
inmiddels heb ik een digitale schakelklok op de voeding van het orange modem gezet, hierdoor wordt er elke nacht automatisch een reset uitgevoerd, deze ochtend stelde ik dan vast dat de app. weer werkt zoals het hoort.
Joepie. Dit zal voorlopig mijn oplossing blijven.
bij elke gebruiker die gelijkaardige problemen hebben Dit werkt echt
grts.
Hallo @Jules257,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @MaximeV te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson