annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutmelding Orange TV app: Geen decoder gevonden op netwerk

Topic gestart op: 26-02-18 20h33

Antwoorden: 24 antwoorden

MaximeV
Ervaren verkenner

Foutmelding Orange TV app: Geen decoder gevonden op netwerk

OPGELOST

Hallo, 

Soms kan ik via de Orange tv app geen opnames instellen omdat de decoder niet gevonden wordt op het netwerk, terwijl alles juist ingesteld staat (een uur geleden ging alles wel nog).

Heeft er nog iemand dit probleem? 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
MaximeV
Ervaren verkenner

Verbinding is met netwerkkabel, het probleem was dat de decoder weer vastgelopen was en opnieuw moest gereset worden (stekker er uit en terug in).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
24 ANTWOORDEN 24
TomN
Orange-werknemer


MaximeV schreef:

Hallo, 

Soms kan ik via de Orange tv app geen opnames instellen omdat de decoder niet gevonden wordt op het netwerk, terwijl alles juist ingesteld staat (een uur geleden ging alles wel nog).

Heeft er nog iemand dit probleem? 


Ben je verbonden met de netwerkkabel of via Wi-Fi?  Indien het Wi-Fi is, zou het kunnen zijn dat je decoder op het randje van de Wi-Fi dekking in huis zit en dat hij daardoor netwerk verliest.

MaximeV
Ervaren verkenner

Verbinding is met netwerkkabel, het probleem was dat de decoder weer vastgelopen was en opnieuw moest gereset worden (stekker er uit en terug in).

0 pluimen
Alverman
Aspirant scout

Zelfde probleem hier.  Geen decoder gevonden op het netwerk.  Tot voor kort werkte dit vlekkeloos.  Alles eens nagekeken :

- internetverbinding decoder uitstekend via vaste verbinding met router verbonden aan modem orange (wifi orange staat uit, wifi via eigen Apple airport express)

- 2 apparaten gekoppeld (iphone en ipad)

- 1 apparaat ontkoppeld en terug gekoppeld : geen resultaat

- resetten door stroom uitschakelen : geen resultaat

- modem orange resetten : geen resultaat

Iemand suggesties ?

0 pluimen
MaximeV
Ervaren verkenner

Ik heb dit probleem niet meer gehad sinds ik een nieuwe decoder heb gekregen. Een tijdje geleden ging er een reeks decoders de ronde die een productiefout hadden (wist de technieker mij te vertellen).

Je zou eens moeten kijken of jouw decoder ook een serienummer heeft dat begint met het nummer 281... Dit is de reeks decoders met die fout. Dit nummer staat op de onderkant van de decoder .

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen