Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-01-24 20h05
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik krijg onderstaande foutmelding. Heb reeds stroomkabel uitgetrokken en opnieuw opgestart maar zonder succes.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ondertussen contact gehad met de helpdesk. Komende vrijdag komt er een technieker langs.
@Winckelmansken dit hoort helemaal niet op je scherm te komen. De tv box kan niet het juiste beeld vertonen dus een technische fout. Best de klantendienst opbellen op het nummer 5000, dan komen ze gratis je toestel vervangen en nakijken of het dan wel werkt.
Ondertussen contact gehad met de helpdesk. Komende vrijdag komt er een technieker langs.
Denk dat je Orange zult moeten bellen, @Winckelmansken