annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutmelding tv

Topic gestart op: 05-04-20 12h26

Antwoorden: 8 antwoorden

Ilkatje86
Aspirant verkenner

Foutmelding tv

inbound8703199461566794573.jpg

Labels (2)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Jelle1
Ervaren verkenner

Beste, 

 

Het kan ook zijn dat die zender niet in je abonnement zit.En dat het daarom niet lukt bv. Ik kan geen AVS nemen.

 

Vriendelijke groet, Jelle

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jelle1  de melding die je hier ziet geeft aan dat je geen toegang hebt tot al je zenders. Ik heb dit ook ooit eens voorgehad in het begin. Zoiets is als je activering niet gedaan is of niet gelukt is. Maar misschien loopt er nu iets fout achterliggend. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Ilkatje86  dat betekend dat je decoder ergens geblokkeerd is. Denk een fout of als je net klant bent krijg je dit scherm ook. Beste is contact op te nemen met de klantendienst 5000 , moest je daar te lang moeten wachten kanje ook via messenger versturen. Als je via messenger verstuurd moet je niet wachten op bericht deze zullen dat vanzelf sturen als het is opgelost. 

Je kan de tv beste eens laten aanstaan kan ook zijn dat het probleem zich vanzelf oplost dat er ergens een storing is.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Ilkatje86
Aspirant verkenner

Hoi Patrick,  bedankt voor je reactie. Ik ben nu toch al meer dan een half jaar klant bij orange. Onlangs hebben ze de diensten wel moeten verhuizen en toen had ik ook al problemen met het internet. Heeft toen ook ruim een week gekost voor ze het opgelost kregen. De modem is nog maar 2 maanden en de tv staat al van gisteren op dit scherm. Heb ook via messenger orange al gecontacteerd maar tot hiertoe nog geen reactie. Het zou iets zijn met het love abonnement? Als ik mijn facturen bekijk staat er nergens een love abo op enkel 2 abonnees voor gsm tv en internet? Weet niet dat het daaraan kan liggen?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen