Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-04-20 12h26
Antwoorden: 8 antwoorden
@Ilkatje86 het kan dat het daar iets mee te maken heeft dus dan zou je een profiel fout hebben.
Je zegt dat je al gestuurd hebt via messenger dus dat is goed. Deze sturen dat ook door naar de juiste diensten voor je om het te bekijken. Maar je kan altijd nog eens sturen via messenger hoe ver ze er mee staan.
Heb even een klein screenshot erbij gezet , uit het archief van mezelf , en zoiets zou je op je factuur hebben staan. ( enkel de Koala is er niet meer )
Het zal even wachten worden, telefonisch blijft het duren en via messenger wordt men bericht niet afgeleverd.
Toch alvast bedankt voor de hulp en nog een fijne zonnige dag😊
@Ilkatje86 graag gedaan. En hopelijk is het snel opgelost. Een fijne zonnige zondag voor jullie !
Goedemiddag,
trek alles eens uit, je router, je modem je tv.
Dan ook de stroom van je decoder.
Alles opnieuw insteken na een minuut of 5.
Laten opstarten, aan de achterkant van je decoder staat een
piepklein knopje geef daar een klik op en wacht wie weet helpt het.
Bij de buren heeft het toen geholpen.
Succes.