annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutmelding tv

Topic gestart op: 05-04-20 12h26

Antwoorden: 8 antwoorden

Ilkatje86
Aspirant verkenner

Foutmelding tv

inbound8703199461566794573.jpg

Labels (2)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@Ilkatje86  het kan dat het daar iets mee te maken heeft dus dan zou je een profiel fout hebben. 

Je zegt dat je al gestuurd hebt via messenger dus dat is goed. Deze sturen dat ook door naar de juiste diensten voor je om het te bekijken. Maar je kan altijd nog eens sturen via messenger hoe ver ze er mee staan. 

Schermafbeelding 2020-04-05 om 13.06.13.png

 Heb even een klein screenshot erbij gezet , uit het archief van mezelf , en zoiets zou je op je factuur hebben staan. ( enkel de Koala is er niet meer ) 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Ilkatje86
Aspirant verkenner

Het zal even wachten worden, telefonisch blijft het duren en via messenger wordt men bericht niet afgeleverd.

Toch alvast bedankt voor de hulp en nog een fijne zonnige dag😊

patrick2
Wijze
Wijze

@Ilkatje86  graag gedaan. En hopelijk is het snel opgelost. Een fijne zonnige zondag voor jullie ! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Goedemiddag,

trek alles eens uit, je router, je modem je tv.

Dan ook de stroom van je decoder.

Alles opnieuw insteken na een minuut of 5.

Laten opstarten, aan de achterkant van je decoder staat een

piepklein knopje geef daar een klik op en wacht wie weet helpt het.

Bij de buren heeft het toen geholpen.

Succes.

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen