annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Franstalige zenders staan eerst: hoe aanpassen?

Topic gestart op: 10-08-18 14h29

Antwoorden: 11 antwoorden

DriesCallens
Gewaardeerd verkenner

Franstalige zenders staan eerst: hoe aanpassen?

OPGELOST

Vandaag is mijn Orange TV geïnstalleerd.  Alles is goed verlopen.

De franstalige technieker heeft nederlands als mijn taal gekozen op de decoder.  Toen hij echter vertrokken was, merkte ik dat de zendervolgorde wel de franstalige was ...  De nederlandstalige zenders staan helemaal achteraan ...

Is daar iets aan te doen ?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
DriesCallens
Gewaardeerd verkenner

De technische dienst heeft het probleem opgelost 🙂  Blijkbaar was ik niet de enige met dit probleem.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
DriesCallens
Gewaardeerd verkenner

Het lijkt me sterk dat ik de enige ben met dit probleem... Ik heb mijn decodes wel al eens heropgestart: zonder effect.  Het enige dat ik kan doen is de fabrieksinstellingen terugzetten en de decoder opnieuw instellen.  Daarvoor zal ik echter moeten wachten tot mijn huisgenoten even zonder internet kunnen 🙂

0 pluimen
DriesCallens
Gewaardeerd verkenner

Hallo,

ondertussen heb ik mijn decoder gereset.  Ik dacht dat het aan het postnummer zou kunnen liggen en heb daarom geprobeerd met 1000 (Brussel) en later met 1800 (Vilvoorde) maar dat heeft geen effect.  Ondertussen heb ik de juist postcode teruggezet: 1080.

Ik slaag er ook niet in om live te kijken met de mobiele app op mijn GSM.  Moet ik daarvoor een ander berichtje aanmaken ?  Ik heb ook de klantendienst eens gebeld, maar de belofte om mij terug te bellen vorige week is niet nagekomen ...

mvg,

Dries

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@DriesCallens  schreef:
... knip ...

Ik slaag er ook niet in om live te kijken met de mobiele app op mijn GSM.  Moet ik daarvoor een ander berichtje aanmaken ?  Ik heb ook de klantendienst eens gebeld, maar de belofte om mij terug te bellen vorige week is niet nagekomen ...

mvg,

Dries


Live TV kijken via de app is momenteel helaas nog niet mogelijk bij Orange ..... Velen zitten erop te wachten ... Maar het is dus nog toekomstmuziek ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
DriesCallens
Gewaardeerd verkenner

Ondertussen heeft de klantendienst contact opgenomen.  Zij zullen het probleem van de zendervolgorde zo snel mogelijk bekijken, hebben ze beloofd.

Dat live TV kijken staat anders wel heel duidelijk in alle reclames.  Dan is het normaal dat iedereen er op zit te wachten ...

0 pluimen
DriesCallens
Gewaardeerd verkenner

De technische dienst heeft het probleem opgelost 🙂  Blijkbaar was ik niet de enige met dit probleem.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen