Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-08-18 21h22
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds vorige week twee opnames waar een kruisje bijstaat nochtans waren er bij ons weten geen conflicten. Nu willen we die opnames verwijderen omdat die niet bekeken kunnen worden maar we kunnen ze ook niet verwijderen.... de decoder ook al meerdere keren opnieuw opgestart maar het blijft hetzelfde. De gewone opnames kunnen we wel bekijken en verwijderen. Een maand bij orange en tis elke week wel iets... hopelijk komt er snel verandering in...
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ondertussen heeft het probleem zichzelf opgelost
Ik zou de klantendienst hiervan op de hoogte brengen. Zij zouden in staat moeten zijn om die opnames te verwijderen en in het beste geval ook nog eens kunnen svertellen wat het probleem eigenlijk was.
Mocht ik die nj nog kunnen bereiken dat zou perfect zijn 😀 daaromd ar het zo vervelend is. Ikzelf heb geen orange nummer dus ik moet een gewoon telefoonnummer bellen, wat altijd uitkomt op de franse dienst want ik krijg geen taalkeuze te horen. Van daaruit moet ik vragen om mij door te verbinden naar de nederlandse ( al een geluk dat ik een beetje frans ken) en eens ik word doorverbonden sta ik soms 15 min in de wacht zonder dat ik hulp krijg en als ge zo een paar keer op een dag moet bellen..... nu moet ik elke dag mijn decoder uit trekken want hij wil niet opstarten.... brol als jet mij vraagt
Sinds vorige week twee opnames waar een kruisje bijstaat nochtans waren er bij ons weten geen conflicten. Nu willen we die opnames verwijderen omdat die niet bekeken kunnen worden maar we kunnen ze ook niet verwijderen.... de decoder ook al meerdere keren opnieuw opgestart maar het blijft hetzelfde. De gewone opnames kunnen we wel bekijken en verwijderen. Een maand bij orange en tis elke week wel iets... hopelijk komt er snel verandering in...
Ugh @kimberly630,
Ik geloof dat ik kan helpen, beste aspirant verkenner! De situatie die je schetst, wijst op een corrupte harde schrijf.
Maar geen paniek! Je hoeft enkel je harde schijf te formatteren via de volgende stappen:
📺 Menu > instellingen > technisch > opslagapparaat > formatteren schrijf
Hou je ons op de hoogte ;-)?
Ga waarheen de wind je brengt
🌵 Totems Saluut 🌵
Ondertussen heeft het probleem zichzelf opgelost