Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-08-18 14h29
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vandaag is mijn Orange TV geïnstalleerd. Alles is goed verlopen.
De franstalige technieker heeft nederlands als mijn taal gekozen op de decoder. Toen hij echter vertrokken was, merkte ik dat de zendervolgorde wel de franstalige was ... De nederlandstalige zenders staan helemaal achteraan ...
Is daar iets aan te doen ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De technische dienst heeft het probleem opgelost 🙂 Blijkbaar was ik niet de enige met dit probleem.
Het lijkt me sterk dat ik de enige ben met dit probleem... Ik heb mijn decodes wel al eens heropgestart: zonder effect. Het enige dat ik kan doen is de fabrieksinstellingen terugzetten en de decoder opnieuw instellen. Daarvoor zal ik echter moeten wachten tot mijn huisgenoten even zonder internet kunnen 🙂
Hallo,
ondertussen heb ik mijn decoder gereset. Ik dacht dat het aan het postnummer zou kunnen liggen en heb daarom geprobeerd met 1000 (Brussel) en later met 1800 (Vilvoorde) maar dat heeft geen effect. Ondertussen heb ik de juist postcode teruggezet: 1080.
Ik slaag er ook niet in om live te kijken met de mobiele app op mijn GSM. Moet ik daarvoor een ander berichtje aanmaken ? Ik heb ook de klantendienst eens gebeld, maar de belofte om mij terug te bellen vorige week is niet nagekomen ...
mvg,
Dries
@DriesCallens schreef:
... knip ...Ik slaag er ook niet in om live te kijken met de mobiele app op mijn GSM. Moet ik daarvoor een ander berichtje aanmaken ? Ik heb ook de klantendienst eens gebeld, maar de belofte om mij terug te bellen vorige week is niet nagekomen ...
mvg,
Dries
Live TV kijken via de app is momenteel helaas nog niet mogelijk bij Orange ..... Velen zitten erop te wachten ... Maar het is dus nog toekomstmuziek ....
Ondertussen heeft de klantendienst contact opgenomen. Zij zullen het probleem van de zendervolgorde zo snel mogelijk bekijken, hebben ze beloofd.
Dat live TV kijken staat anders wel heel duidelijk in alle reclames. Dan is het normaal dat iedereen er op zit te wachten ...
De technische dienst heeft het probleem opgelost 🙂 Blijkbaar was ik niet de enige met dit probleem.