annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen app voor apple tv ? (orange tv lite)

Topic gestart op: 12-12-24 09h47

Antwoorden: 1 antwoord

av017
Aspirant verkenner

Geen app voor apple tv ? (orange tv lite)

OPGELOST

Goeiemorgen allen, 

klopt dit dat er geen native app is voor apple tv om orange lite te bekijken ???

Ben es wa prijs aan het vergelijken en zou wss overstappen van telenet naar Orange, maar dit zou dan toch wel een dealbreaker kunnen zijn.

Bedankt voor de hulp

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @av017 ,

Voor zover ik weet werkt de app enkel op GSM en tablet. Je kan ook via een webbrowser TV kijken.
Op Android/Google TV kun je de app alvast niet installeren, ook niet op een Chromecast (je kan wel streamen naar een Chromecast vanaf een GSM of tablet).
Om zeker te zijn kun je al eens checken of je de app kunt downloaden en installeren. Je hoeft hiervoor geen klant te zijn. Je zal echter niet kunnen inloggen/tv kijken zonder klant te worden.

Persoonlijk ben ik geen fan van TV lite van Orange puur door dit feit!
De TV Light van TV Vlaanderen bied iets meer zenders voor dezelfde prijs en kan wel op verschillende smart TV's geïnstalleerd worden en op Apple TV ook (dacht ik).
Check even de website van TV Vlaanderen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @av017 ,

Voor zover ik weet werkt de app enkel op GSM en tablet. Je kan ook via een webbrowser TV kijken.
Op Android/Google TV kun je de app alvast niet installeren, ook niet op een Chromecast (je kan wel streamen naar een Chromecast vanaf een GSM of tablet).
Om zeker te zijn kun je al eens checken of je de app kunt downloaden en installeren. Je hoeft hiervoor geen klant te zijn. Je zal echter niet kunnen inloggen/tv kijken zonder klant te worden.

Persoonlijk ben ik geen fan van TV lite van Orange puur door dit feit!
De TV Light van TV Vlaanderen bied iets meer zenders voor dezelfde prijs en kan wel op verschillende smart TV's geïnstalleerd worden en op Apple TV ook (dacht ik).
Check even de website van TV Vlaanderen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen