Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-01-18 10h38
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zijn er nog mensen die zelfde probleem hebben om de TV gids te raadplegen waar steeds : GEEN GEGEVENS staat in de programmalijst ?
Zou een update einde van deze maand de oplossing geven??
Volgens 5000 nummer wel
Nog mensen met probleem?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey NBA-FAN,
Deze problematiek is reeds een tijdje gekend bij onze technische dienst.
De laatste nieuwe update van de decoder gaat dit probleem oplossen.
Je kan ook al eens nakijken of je decoder goed verbonden is met het internet;
Instellingen > technisch > netwerk > wizard starten. Naargelang je decoder moet verbonden worden met WiFi of ethernet volg je de stappen.
Groetjes,
Ruben
Hoe moet ik de info voor mijn zenders terugvinden en geen ingewikkelde praat gewoon in het nederlands ben het wel stilletjes moe aan het worden
Terug volledig in orde gekomen, waarschijnlijk update
gr
Je kan ook reboot doen moest je het nog gebeuren dat helpt hier toch.
Geen problemen meer toch bedankt 😬
Ook al regelmatig dit probleem gehad,
maar zoals je zegt een herstart doet soms wonderen