annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen geluid bij tv

Topic gestart op: 13-03-18 16h48

Antwoorden: 2 antwoorden

zjang
Aspirant verkenner

Geen geluid bij tv

Het is me nu al zeker 5 maal overkomen dat ik geen geluid krijg op tv, nie via tv-speakers en ook niet via home theatre.  Alle hdmi zijn in orde. Box stond wel al een paar uur op, tv in standby. Vorige keren alles terug in orde bij een normale herstart van de box. Vandaag kreeg ik echter de vermelding dat de box niet herstart kon worden op de gewone manier, alleen elektrisch, met de vermelding foutcode h413.

na reboot alles ok. Iemand?

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Het is me nu al zeker 5 maal overkomen dat ik geen geluid krijg op tv, nie via tv-speakers en ook niet via home theatre.  Alle hdmi zijn in orde. Box stond wel al een paar uur op, tv in standby. Vorige keren alles terug in orde bij een normale herstart van de box. Vandaag kreeg ik echter de vermelding dat de box niet herstart kon worden op de gewone manier, alleen elektrisch, met de vermelding foutcode h413.

na reboot alles ok. Iemand?

Ugh! @zjang,

 

Je zal via een diagnose test moeten nagaan of het grafisch geschil van de decoder nog conform is alsook of het signaal dat de zenders onderling krijgen conform is.

Je kan die test zelf uitvoeren via je decoder:

Instellingen > Technisch > Decoder info & diagnose > Diagnose test

Voor de analyse zal je hoogst waarschijnlijk contact moeten opnemen met de technische dienst

 

Totem

0 pluimen
Benn
Ervaren verkenner

Komt bij ons ook voor.
Heeft te maken met te snel spoelen. 
Nu je lost het op door enkele seconden terug te spoelen. Druk dan stop voor real time en je hebt geluid terug 😉

Leden met de meeste pluimen