Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-03-18 14h46
Antwoorden: 5 antwoorden
Al enkele dagen... Geluid valt zomaar uit. Op alle zenders.. Na herstarten decoder terug ok.. Nog iemand ?
Al enkele dagen... Geluid valt zomaar uit. Op alle zenders.. Na herstarten decoder terug ok.. Nog iemand ?
Ugh @djdavy,
Kan je je decoder eens resetten? Geen idee hoe?
Geen probleem, beste aspirant verkenner!
Check zeker deze link, waarbij ik de verschillende stappen haarfijn voor je uitleg!
Hopelijk hoef je in de toekomst je decoder niet al te vaak herstarten.
Totems 🌵Groet
Decoder hoef je niet te herstarten hoor als het geluid uit valt. Gewoon beetje achteruit spoelen en dan weer op de stop knop (dus terug naar rechtstreeks) en probleem is opgelost 😉
Ik heb dit niet tijdens heb kijken maar als ik de decoder op zet niet altijd maar heel sparodisch 1 om ze zoveel tijd zal zeggen om de 3 maand ofzo moet ook decoder uitschakelen met schakelaar en dan ist gefixt tis niet storend maar zal wel door firmware update worden opgelost denk ik
djdavy,
Heb je al eens geprobeerd om een andere HDMI kabel te gebruiken of de huidige in een andere HDMI poort op je TV te steken?
Zo kunnen we gemakkelijk uitmaken of het aan de HDMI kabel, de HDMI poort op de TV of de HDMI poort op de box ligt.
MVG
Tom