annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen handleiding bij de nieuwe TV-decoder.

Topic gestart op: 07-04-22 13h52

Antwoorden: 5 antwoorden

jeffrey76
Aspirant verkenner

Geen handleiding bij de nieuwe TV-decoder.

Sinds 2 weken ben ik overgestapt van Telenet naar Orange.

Installatie goed gedaan maar 1 grote ontgoocheling : Ik heb de nieuwste TV box, een heel klein toestel.

Een nieuwe afstandsbediening maar een verkeerde handleiding waardoor ik niet kan werken met de afstandsbediening. Ik heb dit gemeld via klantendienst en kreeg te horen dat de handleiding nog niet bestaat!!!!!!!!!

Vandaag in totaal 50 minuten in de wacht gezet met het antwoord zodra de handleiding klaar is dan krijg ik die. Toch vreemd voor mij een nieuw product verkopen met geen handleiding. Vroeg om compensatie en ik krijg 10 € (joepie 😫)

Dus mensen met een nieuwe tv box 1 gouden tip kijk of de handleiding juist is bij installatie

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
jowantje
Ervaren verkenner

Hallo Jeffrey,

We zijn intussen 6 december 2023 en heb vandaag ontdekt dat er nog steeds geen gepaste handleiding de nieuwe tv box van Orange bestaat. Onze buren (80 plussers) zijn verleden week verhuisd naar 2 huizen verder in de straat en hebben vandaag toegang tot het internet na UREN aan de 5000 telefoon te hangen en tot meerdere keren de ganse uitleg te moeten aan verschillende operatoren (call center?). De technieker heeft zonder reden een nieuwe modem geplaatst en heeft via zijn computer een verkeerd MAC nummer ingegeven met als gevolg één week zonder tv en internet. Ook heeft hij geen gepaste handleiding bij de nieuwe tv box geleverd zodanig dat het voor die mensen onmogelijk is om hun tv naar behoren te configureren. Ik heb vandaag mijn hulp aangeboden maar kan hen slechts gedeeltelijk helpen. Het lukt me na lang zoeken nog niet om de zenderlijst aan die mensen hun behoeftes aan te passen via een favorietenlijst. Kan iemand me helpen? Ik zie dat er op dit forum op 07/04/2022 ook een klacht geweest over het ontbreken van een gepaste handleiding.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@jeffrey76  goedenavond, 

@patrick2  heeft je antwoord gegeven, van mij krijg je deze nog.

Doe een bericht via FB- Messenger https://www.facebook.com/OrangeBelgium

of deze misschien?

https://www.orange.be/sites/b2c/files/user_guide_tv_decoder_nl_web.pdf

Succes.

 

Welkom.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Kriskras
Aspirant verkenner

De vermelde 2e link verwijst nog steeds naar het vorig model TV Box en niet naar het kleinere en nieuwere model.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen