Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-04-20 16h56
Antwoorden: 20 antwoorden
Via deze weg hopen we dat iemand ons misschien kan helpen of tips geven. Mijn grootouders zijn klant bij Orange en hebben sinds vier dagen geen tv-connectie meer. We doorliepen het stappenplan, van te ondernemen acties. Maar desondanks geen resultaat. We namen contact op met de helpdesk maar zij kunnen ons niet verder helpen. Hebben jullie enige ervaringen hiermee en enige suggesties? (Voor alle duidelijkheid, de facturen zijn allemaal betaald😊) het is heel erg voor deze mensen dat ze in tijden van corona, zelfs niet meer kunnen zappen. Alvast dank voor de helpende reacties.
Je kan best even de activatie status laten checken door iemand van de klantendienst.
Best even het mac adres of het s/n doorgeven aan hen.
Zij kunnen dit nakijken.
Dat heeft de klantendienst niet gedaan 🙁
Ik zou toch nog eens bellen en die gegevens doorgeven.
Je vind het Mac adres en het S/N achteraan op de decoder.
Net proberen te bellen, maar de klantendienst is blijkbaar toe... dat beloofd voor het weekend... ik hoop alleen dat het niet weer wachten is op een nieuwe decoder... want dit neemt maanden in beslag.
dank je voor jullie hulp.
Beste,
steek de coaxkabel eens rechtstreeks in de televisie. Heb je beeld ? Dan is het bij Orange dat je moet zijn. Heb je geen beeld ? (Wel maken dat je tv digitaal signaal van de kabel kan ontvangen- voor verdere info zie de Switch) dan ligt het aan de aansluiting van de kabel. Telenet bellen.
mvg,
Yves