- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Geen kanalen op tv (behalve een en canvas)
Via deze weg hopen we dat iemand ons misschien kan helpen of tips geven. Mijn grootouders zijn klant bij Orange en hebben sinds vier dagen geen tv-connectie meer. We doorliepen het stappenplan, van te ondernemen acties. Maar desondanks geen resultaat. We namen contact op met de helpdesk maar zij kunnen ons niet verder helpen. Hebben jullie enige ervaringen hiermee en enige suggesties? (Voor alle duidelijkheid, de facturen zijn allemaal betaald😊) het is heel erg voor deze mensen dat ze in tijden van corona, zelfs niet meer kunnen zappen. Alvast dank voor de helpende reacties.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Je kan best even de activatie status laten checken door iemand van de klantendienst.
Best even het mac adres of het s/n doorgeven aan hen.
Zij kunnen dit nakijken.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dat heeft de klantendienst niet gedaan 🙁
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik zou toch nog eens bellen en die gegevens doorgeven.
Je vind het Mac adres en het S/N achteraan op de decoder.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Net proberen te bellen, maar de klantendienst is blijkbaar toe... dat beloofd voor het weekend... ik hoop alleen dat het niet weer wachten is op een nieuwe decoder... want dit neemt maanden in beslag.
dank je voor jullie hulp.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Beste,
steek de coaxkabel eens rechtstreeks in de televisie. Heb je beeld ? Dan is het bij Orange dat je moet zijn. Heb je geen beeld ? (Wel maken dat je tv digitaal signaal van de kabel kan ontvangen- voor verdere info zie de Switch) dan ligt het aan de aansluiting van de kabel. Telenet bellen.
mvg,
Yves
