Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-04-20 16h56
Antwoorden: 20 antwoorden
Via deze weg hopen we dat iemand ons misschien kan helpen of tips geven. Mijn grootouders zijn klant bij Orange en hebben sinds vier dagen geen tv-connectie meer. We doorliepen het stappenplan, van te ondernemen acties. Maar desondanks geen resultaat. We namen contact op met de helpdesk maar zij kunnen ons niet verder helpen. Hebben jullie enige ervaringen hiermee en enige suggesties? (Voor alle duidelijkheid, de facturen zijn allemaal betaald😊) het is heel erg voor deze mensen dat ze in tijden van corona, zelfs niet meer kunnen zappen. Alvast dank voor de helpende reacties.
Beste Patrick,
wat bedoel je met messenger?
alvast dank.
@Nikita1 je kan als je FB hebt beste sturen via messenger. Nu heb je tegenwoordig meer en meer mensen die geen FB gebruiken dus je kan ook de gratis versies voor je pc downloaden. Dus op die manier kan je gewoon naar Orange een bericht sturen en kunnen hun jou een bericht terug sturen als het is opgelost . Daarin sturen ze je een dossier nummer en kan je ook altijd het snelste om een update vragen. Ik heb dit onlangs nog gedaan ( was geen dringend probleem ) en het is opgelost. Dat is het webcare team die het op zich neemt, zij sturen het naar de juiste dienst en koppelen het uiteindelijk terug naar jou , de klant.
Hier heb je een paar links die je kan gebruiken moest je geen FB hebben:
https://messenger-for-desktop.nl.softonic.com/
https://www.filehorse.com/download-messenger-for-desktop/
https://messengerfordesktop.com/
Er zullen links en rechts misschien wat meldingen komen maar die kan je negeren. Hier op de Tribe zijn er nog die het gebruiken dus geen probleem.
Twitter is ook nog een mogelijkheid.
Mailen is geen optie, maar dat weet je intussen wel.
En ik ben een van die mensen die geen FB hebben. Ik heb een standalone versie (niet van FB en niet ondersteund door hen) van messenger zowel op de foon als op PC. Registratie met uw gsm nummer, dus geen FB account nodig.
Ter info: fluvius is de kabel reeds komen nakijken en hebben zelf met orange contact opgenomen om door te geven dat er geen probleem was met de kabel. Omdat dit door orange eerst werd verondersteld.
@Nikita1 dus enkel de publieke kanalen zijn toegankelijk ?
decoder is al eens herstart geweest met de knop aan de achter kant ? Modem en de decoder ook te samen opnieuw herstart ? Is er nog wel internet ?
Wat u aanhaalt lijkt mij eerder een afsluiting van die kabel of in ieder geval het inkomend signaal maar dan voor de tv. U geeft aan dat de facturen betaald zijn maar dat hoeft niet de oorzaak te zijn dat kan namelijk ook aan Telenet liggen. Misschien hebben hun de kabel afgesloten , kan een fout zijn van Telenet.
Maar kijk eens of er een lampje brand op de NIU , dat kastje waar de modem zijn inkomend signaal van krijgt.