Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-01-21 18h26
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als ik mijn tv app wil koppelen zegt die op de decoder dat die geen netwerk heeft. Maar als ik een netwerktest doe op de decoder zegt die dat ik een goeie verbinding heb. Heb al geprobeerd de decoder te resetten. Heeft niks geholpen. Wat kan ik doen om die tv app te koppelen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Peyin Zou morgen of zo nog eens proberen.
De verbinding gaat van je phone over wifi of 4G naar Orange en dan terug naar je router die dan bekabeld of met wifi verbinding maakt met de decoder. Van de decoder naar je app in tegengestelde richting. Daar zit er ergens een probleem of zijn de Orange servers overbelast op dat moment.
De foutboodschap is niet altijd correct.
Heb dit ook voorgehad, alles gedaan, niets hielp. Wat geduld helpt, het valt wel in de plooi.
Is met kabel. Ik heb verbinding want als ik netwerktest doe zie ik dat alles verbonden is en ik kan inderdaad langer dan 2 dagen zien op de tvgids. Als ik op de decoder bij orangetvapp binnenga om een code te genereren krijg ik onmiddelijk de boodschap, Netwerkprobleem, Deze functie is niet beschikbaar omdat er een probleem met het netwerk is. Gelieve je internetverbinding te controleren.
En als ik die controleer zegt die alles in orde.
Trek de stekker er eens uit van de decoder en dan ga je naar je modem. Deze haal je ook de stekker van uit wacht een kleine minuut en steek de stekker van de modem terug in. Als deze geheel is opgestart dan de stekker van de decoder terug steken. Kijk eens wat voor resultaat dat opgeeft.