Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-01-21 18h26
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als ik mijn tv app wil koppelen zegt die op de decoder dat die geen netwerk heeft. Maar als ik een netwerktest doe op de decoder zegt die dat ik een goeie verbinding heb. Heb al geprobeerd de decoder te resetten. Heeft niks geholpen. Wat kan ik doen om die tv app te koppelen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Peyin Zou morgen of zo nog eens proberen.
De verbinding gaat van je phone over wifi of 4G naar Orange en dan terug naar je router die dan bekabeld of met wifi verbinding maakt met de decoder. Van de decoder naar je app in tegengestelde richting. Daar zit er ergens een probleem of zijn de Orange servers overbelast op dat moment.
De foutboodschap is niet altijd correct.
Heb dit ook voorgehad, alles gedaan, niets hielp. Wat geduld helpt, het valt wel in de plooi.
@Peyin Zou morgen of zo nog eens proberen.
De verbinding gaat van je phone over wifi of 4G naar Orange en dan terug naar je router die dan bekabeld of met wifi verbinding maakt met de decoder. Van de decoder naar je app in tegengestelde richting. Daar zit er ergens een probleem of zijn de Orange servers overbelast op dat moment.
De foutboodschap is niet altijd correct.
Heb dit ook voorgehad, alles gedaan, niets hielp. Wat geduld helpt, het valt wel in de plooi.
U had inderdaad gelijk. Gewoon geduld moeten hebben. Vandaag ging het wel en nu is mijn gsm gekoppeld. Heel veel dank voor jullie feedback en hulp.
@Peyin schreef:
U had inderdaad gelijk. Gewoon geduld moeten hebben. Vandaag ging het wel en nu is mijn gsm gekoppeld. Heel veel dank voor jullie feedback en hulp.
@Peyin Goed dat het werkt. Heb daar in den beginne veel op gevloekt, tot ik door had dat er een time-out op zit. Eens die verstreken is krijg je geen decoder gevonden op je netwerk.
Heb toen een paar maal de app verwijderd, terug installeren. Dan stel je je de vraag of het dat verwijderen/installeren geweest is of gewoon omdat je wat later probeert
Had het deze morgen ook. Ben er uit gegaan, terug in en dan vond die de decoder wel
Je zou al eens kunnen kijken of je verder dan twee dagen in de tv gids kan. Als dat zo is ben je heel zeker dat er een internet verbinding is. Hoe is je decoder verbonden is dat bekabeld of is dat met wifi ? En krijg je ook de code te zien als je koppelen?