annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen ondertiteling bij opnames BBC first

Topic gestart op: 11-05-22 20h22

Antwoorden: 11 antwoorden

tiszover
Aspirant verkenner

Geen ondertiteling bij opnames BBC first

Als nieuwe klant beschikken we sinds deze week over de nieuw decoder. Het eerste wat we deden was alle programma's die we in het verleden bij Telenet programmeerde voor opname ook via het Orange menu nu proberen in te stellen. So far, so good...

Echter, als we een serie terug willen bekijken dat we op BBC First hebben opgenomen merken we dat er geen ondertiteling is. Als we live kijken is er wel ondertiteling.
Als we een opname van andere zenders bekijken is er geen probleem.

Dus vraag is: hoe komt het dat er bij alle andere zenders wel ondertiteling is bij opname en bij BBC First niet?

Iemand dezelfde ervaring? Of kijken we iets over het hoofd qua instellingen?

Labels (1)
11 ANTWOORDEN 11
Smurfin
Rekruut scout

Bij telenet zelfde probleem, heel vervelend😔

0 pluimen
Lucko2004
Ervaren verkenner

bij orange is het allemaal sinds weken in orde 

0 pluimen
Lucko2004
Ervaren verkenner

heb gisteren gebeld ervoor en moest vandaag terug bellen. de experts zullen het nagaan waar de fout zit bij orange of bij BBC first die de verkeerde signalen naar Orange zendt. normaal moet ik morgen terug bericht krijgen

 

lucko

0 pluimen
Pedrodesinas
Aspirant verkenner

Hallo

Zelfde probleem hier.

Wij belden en de call agent wist niet af van dit probleem...

Alleen bij de nieuwe box blijkbaar.. 

Anybody?

0 pluimen
Lucko2004
Ervaren verkenner

ik heb nogmaals gebeld!!! het is een ongekend probleem. ik vroeg om de experts te spreken, maar dat kon niet. ze zullen mij telefoneren als het gelukt is.

 

ik heb in ieder geval via facebook een klacht ingediend en voor die 5 weken een financiële tegemoetkoming gevraagd omdat hun diensten niet werken waarvoor ik wel betaal.

 

als we dat nu met z'n allen doen zullen ze misschien er meer vaart achter steken om het op te lossen!!

 

dus doen mensen

 

vraag een financiële tegemoetkoming!!!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen