Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-05-22 20h22
Antwoorden: 11 antwoorden
Als nieuwe klant beschikken we sinds deze week over de nieuw decoder. Het eerste wat we deden was alle programma's die we in het verleden bij Telenet programmeerde voor opname ook via het Orange menu nu proberen in te stellen. So far, so good...
Echter, als we een serie terug willen bekijken dat we op BBC First hebben opgenomen merken we dat er geen ondertiteling is. Als we live kijken is er wel ondertiteling.
Als we een opname van andere zenders bekijken is er geen probleem.
Dus vraag is: hoe komt het dat er bij alle andere zenders wel ondertiteling is bij opname en bij BBC First niet?
Iemand dezelfde ervaring? Of kijken we iets over het hoofd qua instellingen?
Bij telenet zelfde probleem, heel vervelend😔
bij orange is het allemaal sinds weken in orde
heb gisteren gebeld ervoor en moest vandaag terug bellen. de experts zullen het nagaan waar de fout zit bij orange of bij BBC first die de verkeerde signalen naar Orange zendt. normaal moet ik morgen terug bericht krijgen
lucko
Hallo
Zelfde probleem hier.
Wij belden en de call agent wist niet af van dit probleem...
Alleen bij de nieuwe box blijkbaar..
Anybody?
ik heb nogmaals gebeld!!! het is een ongekend probleem. ik vroeg om de experts te spreken, maar dat kon niet. ze zullen mij telefoneren als het gelukt is.
ik heb in ieder geval via facebook een klacht ingediend en voor die 5 weken een financiële tegemoetkoming gevraagd omdat hun diensten niet werken waarvoor ik wel betaal.
als we dat nu met z'n allen doen zullen ze misschien er meer vaart achter steken om het op te lossen!!
dus doen mensen
vraag een financiële tegemoetkoming!!!