annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen signaal ...

Topic gestart op: 30-11-19 00h49

Antwoorden: 11 antwoorden

Isabeau_ke
Gewaardeerd verkenner

Geen signaal ...

Weet er iemand wat ik juist moet doen ? Wij hebben vandaag de tv verhuisd naar een andere kast en sindsdien deze melding. Kan er mij misschien iemand een foto doorsturen om te kijken of ik alles correct heb ingestoken. Alvast bedankt voor de moeite

( Ik ben hier een leek in 😅 B8E023D7-9581-4EAE-93FD-5EA4F8531847.jpeg

 

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
NelsonM
Orange-werknemer

Weet er iemand wat ik juist moet doen ? Wij hebben vandaag de tv verhuisd naar een andere kast en sindsdien deze melding. Kan er mij misschien iemand een foto doorsturen om te kijken of ik alles correct heb ingestoken. Alvast bedankt voor de moeite

( Ik ben hier een leek in 😅 B8E023D7-9581-4EAE-93FD-5EA4F8531847.jpeg

 

Hallo @Isabeau_ke,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Isabeau_ke  het enige advies dat ik kan geven is , kijk uw kabels na of deze correct zijn ingestoken. Inkomend signaal op de decoder is RF in en naar de tv is RF out. Check ook of deze goed genoeg in de opening zijn gedrukt want anders heeft het ook niet veel zin.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Isabeau_ke 

De tekst op uw TV scherm is al een stevige hint: heb je de coax kabel (de kabel die niet van de decoder maar wel van de NIU komt) op de juiste plaats in de decoder ingeplugd? Normaal gezien kun je niet missen tussen IN en OUT want de fiches passen dan niet ...