Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Aspirant verkenner

Tv-gids

Nog iemand zoveel problemen met tvgids? Hier is de gids 8/10 niet juist. Vele keren kunnen we het opgenomen programma maar half bekijken, ofwel missen we het begin of het einde. Updates worden altijd gedaan dus dat is het probleem niet. Zijn het echt beu.... 

Labels (2)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Highlighted
Leidende sjamaan

@Yoke-Marc  en als u eventueel de decoders eens reset ? Let wel op want met een reset zijn de opnames weg. Maar het is wel te proberen omdat het uw probleem kan oplossen. Moest het uw probleem niet oplossen zou ik bellen met de klantendienst en een andere decoder vragen. Moest u dat willen doen voor een nieuwe decoder gaan dan bent u als nog de opnames kwijt op de oude decoder. Dus eigenlijk een rest doen is dan het simpelste maar de beslissing maakt u zelf.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Highlighted
Aspirant genezer

@Yoke-Marc @patrick2 met een reset of heropstart van de decoder(s) ben je niet zoveel want dit probleem blijft aanhouden en is ook een ergernis die maar niet opgelost geraakt. Zoals steeds is het de klant die zich met trucjes moet behelpen ook bij mij is de tv-gids een ergernis die blijft duren. Soms is de tv-gids een tijdje goed en dan is het weer behelpen op de duur wordt je het beu om te bellen. Zelf doe ik elke week proactief een heropstart of reset waarbij we weer op hetzelfde zijn aangekomen,op voorstellen die al meermaals werden gelanceerd op Tribe. Wat men op de klantendienst het meest als oplossing geeft kan je beter effe op Tribe rondneuzen of de technische pagina's van Orange, een veel gegeven antwoord maar dat is dan eentje van de backoffice (Klantendienst) is dat er een bug in zit en bij een volgende update tracht op te lossen (of helemaal om zeep te helpen).😉😴

0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Ik ben het gewoon beu. Het is niet enkel de tv-gids, ook de WiFi reageert vaak heel traag. Nochtans betalen we elke maand €10 extra voor de boost. 

0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Ik denk dat ik het heel gemakkelijk ga oplossen. : overschakelen naar een andere provider. Ook de WiFi heeft regelmatig kuren. Reageert soms heel traag of helemaal niet hoewel we maandelijks €10 extra betalen voor de boost. Wederom nog maar eens de modem herstarten, voor de zoveelste keer. Was in het begin heel tevreden en raadde zelfs vrienden aan over te schakelen. Heb ik nu dik spijt van! Ben nochtans al meer dan 20 jaar mobiele klant met het hele gezin.... 

0 pluimen
Highlighted
Aspirant genezer

@Yoke-Marc zoals bij Telenet wordt deze snelheid niet gegarandeerd op wifi enkel voor internet met de vaste utp-kabel. 

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Yoke-Marc  welke snelheid haalt u volgens de speedtest met wifi ? En is de snelheid wel correct als u de speedtest doet met een kabel rechtstreeks aan de modem ?

Wifi is nooit stabiel en dat maakt grote verschillen kwa snelheid. Nu weet ik ook dat de routers in de modems , ook bij de meeste providers , niet 100 procent zijn. U kan altijd uw kanaal aanpassen in de modem , dit doet u door in te loggen op de modem met een rechtstreekse kabel in modem en pc. De beste kanalen gaan zijn 1 of 6 of 11 .

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Highlighted
Aspirant genezer

@patrick2 het is wel zo dat indertijd bij Telenet de klanten een nieuwe witte modem (ben de naam van de leverancier kwijt) kregen vanaf 200 mbps omdat die we nu ook bij Orange gebruiken niet zo stabiel waren aan die snelheid. Enige nadeel hiervan was dat het bereik van de wifi niet zo schitterend was. We blijven dus in rondjes draaien waarbij het nut van een Orange-repair center in de shops weer eens naar boven komt. Ik me ook de vraag stel wordt er wel iets gedaan met de info, voorstellen of ergernissen die door onze Tribers op tafel worden gelegd bij Orange ?

 

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Movieman  ik weet dat er wel iets mee gedaan wordt maar ja zij bepalen welke volgorde en wat prioriteit heeft. En het is ook nog de vraag of ze post al gelezen hebben want het is me opgevallen dat het lang geleden is dat er vanuit een moderator een commentaar is geweest.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Community Manager
Community Manager

Nog iemand zoveel problemen met tvgids? Hier is de gids 8/10 niet juist. Vele keren kunnen we het opgenomen programma maar half bekijken, ofwel missen we het begin of het einde. Updates worden altijd gedaan dus dat is het probleem niet. Zijn het echt beu.... 

Hallo @Yoke-Marc,

Ik zie dat deze vraag al gesteld werd in dit gesprek. Aarzel zeker niet om de antwoorden van de andere tribers te lezen. Deel je mening met hen ook J

Groetjes,

Nelson

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen