Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Geen signaal ...

Weet er iemand wat ik juist moet doen ? Wij hebben vandaag de tv verhuisd naar een andere kast en sindsdien deze melding. Kan er mij misschien iemand een foto doorsturen om te kijken of ik alles correct heb ingestoken. Alvast bedankt voor de moeite

( Ik ben hier een leek in 😅 B8E023D7-9581-4EAE-93FD-5EA4F8531847.jpeg

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Highlighted
Leidende sjamaan

@Isabeau_ke  schreef:

Heel hartelijk bedankt voor al de hulp. 
we hebben terug tv 🤩

En, wat was het probleem? Ergens een kabel verkeerd of niet aangesloten? Of iets anders?

Het is altijd fijn als je de oplossing hier post, dan kunnen andere Tribers daar ook lessen uit trekken en/of problemen oplossen. Zo helpen we allemaal elkander Smiley Vrolijk

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Community Manager
Community Manager

Weet er iemand wat ik juist moet doen ? Wij hebben vandaag de tv verhuisd naar een andere kast en sindsdien deze melding. Kan er mij misschien iemand een foto doorsturen om te kijken of ik alles correct heb ingestoken. Alvast bedankt voor de moeite

( Ik ben hier een leek in 😅 B8E023D7-9581-4EAE-93FD-5EA4F8531847.jpeg

Hallo @Isabeau_ke,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen