Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-06-20 14h40
Antwoorden: 6 antwoorden
Er zijn al verschillende meldingen binnen gekomen over het probleem dat de opnames niet geheel worden opgenomen. Hierdoor lopen er dus stukken mis aan het begin of aan het einde. Het is blijkbaar een gekend probleem op dit moment bij Orange. Lees even deze info door van @Totem :
Ugh iedereen, er werd recent een incident geopend bij de technische ivm de tv-gids. Maar aarzel zeker niet om contact op te nemen met de technische dienst via de Customer service stam of het webcare-tribe ! Stuur hen zeker voorbeelden van programma's, zenders en het uur van de gewenste programma.
Totem is er voor je !
Totem
@Totem zou je misschien hier ook kunnen reageren in de topic als het probleem is opgelost? Dan hebben de getroffen mensen hier een idee als het is opgelost dat zou erg fijn zijn.
inderdaad @patrick2
Er zijn toch nog wat zaken die moeten verbeteren bij Orange.
We zien wel wat de toekomst brengt.
@Anonymous dat klopt er kunnen dingen verbeterd worden. Maar daar zijn wij ook voor he hier op de Tribe. Als we hier niks aangeven weten ze ook van niks dus ideeén zijn hier altijd goed en welkom. Meeste denken als ik een probleem heb laat ik me horen maar de Tribe is meer dan dat. Maar daar zal ik nog een post over maken voor iedereen dat de Tribe enkel meer is dan dat. Als jullie willen he 🙂