Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-06-20 14h40
Antwoorden: 6 antwoorden
Er zijn al verschillende meldingen binnen gekomen over het probleem dat de opnames niet geheel worden opgenomen. Hierdoor lopen er dus stukken mis aan het begin of aan het einde. Het is blijkbaar een gekend probleem op dit moment bij Orange. Lees even deze info door van @Totem :
Ugh iedereen, er werd recent een incident geopend bij de technische ivm de tv-gids. Maar aarzel zeker niet om contact op te nemen met de technische dienst via de Customer service stam of het webcare-tribe ! Stuur hen zeker voorbeelden van programma's, zenders en het uur van de gewenste programma.
Totem is er voor je !
Totem
@Totem zou je misschien hier ook kunnen reageren in de topic als het probleem is opgelost? Dan hebben de getroffen mensen hier een idee als het is opgelost dat zou erg fijn zijn.
@patrick2
Bij mij is dit ook nog altijd een probleem, ik kan mijn opnames niet vroeger of later blijven zetten.
Hopelijk is er vlug een oplossing in de maak.
@Anonymous dat hoop ik ook en anders de raad van Totem opvolgen en enkele voorbeelden sturen. Misschien zit er ergens een logica in waar het mis gaat maar ja dat kunnen ze enkel zien aan die voorbeelden.
Ja is goed, ik ga dat eens naar Orange doorsturen. Ik vraag wel veel op via VTMGO en VRTNU, maar je kan niet alles opvragen. De rest neem ik op!!!! Als Orange nu gewoon eens met terugkijk tv zou komen hé, dan zou het al veel beter zijn. maar ja!!!
@Anonymous dat zou al een begin zijn en een droom van vele denk ik het terug kijk tv.
Maar of je nu 1 programma of 2 of 1 per maand opneemt dat maakt niks uit. Het gaat erom dat het moet werken dat is waar een klant mee voor betaald en als het niet werkt ja dan moeten ze er voor zorgen dat het werkt. Al neem je 1 programma per jaar op.