annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

terugkijk tv

Topic gestart op: 09-06-20 19h16

Antwoorden: 4 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

terugkijk tv

@Totem  op dit moment zijn er al veel wijzigingen geweest en nog bezig bij Orange. Zo hebben we afscheid moeten nemen van de dieren abonnementen met bijbehorende Cloud en Coyote. Daar hebben we de nieuwe Go formules voor welkom mogen heten en meer data erbij gekregen. Ook de internetsnelheid heeft een flinke boost gekregen naar 400 MBPS , oke is wel extra betalend maar het is er toch gekomen. 

Nu is de vraag gaat nu ook voor de tv het veel gevraagde terugkijk tv komen? Heb hier toch al verschillende topics van gelezen voor mensen die dat wel zien zitten. Telenet en Proximus bieden zonder extra bijbetaling al standaard 36 uur terugkijk tv aan in hun pakket.  Denk dat Orange daarmee flink zou uitpakken naar hun klanten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
kelly3112
Aspirant verkenner

Wij zouden dit ook super vinden als dit er zou komen.

 

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@patrick2  schreef:

@Totem  op dit moment zijn er al veel wijzigingen geweest en nog bezig bij Orange. Zo hebben we afscheid moeten nemen van de dieren abonnementen met bijbehorende Cloud en Coyote. Daar hebben we de nieuwe Go formules voor welkom mogen heten en meer data erbij gekregen. Ook de internetsnelheid heeft een flinke boost gekregen naar 400 MBPS , oke is wel extra betalend maar het is er toch gekomen. 

Nu is de vraag gaat nu ook voor de tv het veel gevraagde terugkijk tv komen? Heb hier toch al verschillende topics van gelezen voor mensen die dat wel zien zitten. Telenet en Proximus bieden zonder extra bijbetaling al standaard 36 uur terugkijk tv aan in hun pakket.  Denk dat Orange daarmee flink zou uitpakken naar hun klanten. 


Ugh @patrick2,

We hopen om terugkijk tv in de toekomst te bieden, maar er is nog geen preciese info hieromtrent :s

Totem's groetjes,

Totem

Anonymous
Niet van toepassing

Het zou mooi zijn @patrick2  ...misschien in de toekomst? Of een eigen netwerk, kunnen ze doen wat ze willen. Niet meer afhankelijk van Telenet.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  dat zou heel erg mooi zijn inderdaad. Maar ik ben er wel van overtuigd ( en nee ik steek mijn hand er niet voor in het vuur ) dat er dan meer ambitie is om klant te worden. Al had je maar 36 uur in je pack zonder extra kosten dat zou geweldig zijn. Ik zou als eerste Telenet opzeggen en alles nemen bij Orange. Had al twee nummers bij Orange en vandaag is de derde erbij gezet.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen