Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-02-23 19h51
Antwoorden: 7 antwoorden
Beste,
via de decoder en via de vtm go app op de tv valt het geluid af en toe weg, beeld blijft door lopen zonder geluid.
dit duurt dan maximum een seconde of 5.
alle toestellen werken via WiFi.
iemand een oplossing hiervoor?
een vaste kabel leggen voor internet is geen optie.
Is dit enkel in de VTM GO app ?
Je kan eens de HDMI kabel proberen te versteken naar een andere poort om te zien of het kan oplossen. Anders ga je eens een vaste internet kabel moeten proberen , ook al heb je die optie niet.
Om nu meteen te zeggen waar dit probleem ligt is ook moeilijk te zeggen want het kan ook gewoon aan VTM zelf liggen.
Beste,
de vtm go app is op de tv geïnstalleerd , dus niet via een HDMI kabel.
En dit fenomeen doet zich ook voor via de decoder van Orange.
Dus als ik het goed begrijp de VTM GO app is op een android of Google tv en daar valt dan af en toe het geluid weg en via live tv vanuit de digicorder valt ook soms het geluid weg ?