annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geluid

Topic gestart op: 06-10-19 15h06

Antwoorden: 2 antwoorden

Josephine1962
Aspirant verkenner

Geluid

Ik ben nu al een paar dagen bezig met alles opnieuw in te stellen , en ik heb zelfs een sound bar gekocht die via AUX aangesloten moet worden op tv omdat mijn loewe al,12 jaar oud is en er geen optische kabel kan op aangesloten worden, ik heb het nu echt wel gehad en voor ik mn tv en orange buitenkieper is dit nu e ht wel de laatste poging, ik heb geen tijd om een half uur aan de telefoon te zitten met orange en wij al van oudere leeftijd zijn niet zo rap zijn met bepaalde termen. Ik ben dus radeloos soundbar werkt niet en geluid kan niet luider dus HELP en liefst in eenvoudige woorden waarvoor dank. Als dit lukt rook ik misschien de vredespijp e

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Gery
Gewaardeerd verkenner

Beste Josephine,

Ik heb ook een soundbar die via een optische kabel aangesloten moet worden. Mijn tv heeft dit ook niet, maar de digicorder van Orange wel. Werkt zonder problemen. 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josephine1962 

Beste Josephine, ik ben van 1959 dus ik begrijp u wel hoor. Geen paniek.

Om u deftig te kunnen helpen hebben we wel enkele dingen nodig. En dat zijn:

  • Merk en type van uw TV.
  • Merk en type van uw Soundbar.
  • En misschien ook welke TV decoder en welke modem u van Orange je in huis hebt. Moest je sommige van de hierboven opgenoemde zaken niet meteen herkennen, geen nood, zeg het gewoon en we helpen er u wel door.

Dan kunnen wij op internet de handleidingen opsnorren en eens uitpluizen hoe het allemaal in elkaar zit. Als we daarachter zijn gekomen gaan we u dan stap voor stap kunnen helpen om alles deftig aan te sluiten en te testen.

Maar laat ons niet vooruit lopen.Kan je ons de gevraagde inlichtengen bezorgen?

Groetjes

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen