annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geplande opname niet uitgevoerd

Topic gestart op: 06-04-18 13h35

Antwoorden: 1 antwoord

npalmans
Aspirant verkenner

Geplande opname niet uitgevoerd

OPGELOST

Afgelopen woensdag 4 april 2018 stond er bij mij een serie opname gepland voor "Extra Time Koers" (zie bijlage). Om één of andere onbekende reden is de opname niet gestart. De box stond op dat moment aan (ik was een andere opname aan het bekijken) en er waren geen andere gelijktijdige opnames gepland. Er was ook nog 70% vrij op de harde schijf. Andere weken is de opname wel correct gebeurd.

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Afgelopen woensdag 4 april 2018 stond er bij mij een serie opname gepland voor "Extra Time Koers" (zie bijlage). Om één of andere onbekende reden is de opname niet gestart. De box stond op dat moment aan (ik was een andere opname aan het bekijken) en er waren geen andere gelijktijdige opnames gepland. Er was ook nog 70% vrij op de harde schijf. Andere weken is de opname wel correct gebeurd.

Ugh! @npalmans

 

Op basis van één voorval is het moeilijk een probleemanalyse te maken. Als je graag hebt dat iemand van de technische dienst het bekijkt, bel je best even naar het nummer 5000 optie 4-3-2-1. 

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Afgelopen woensdag 4 april 2018 stond er bij mij een serie opname gepland voor "Extra Time Koers" (zie bijlage). Om één of andere onbekende reden is de opname niet gestart. De box stond op dat moment aan (ik was een andere opname aan het bekijken) en er waren geen andere gelijktijdige opnames gepland. Er was ook nog 70% vrij op de harde schijf. Andere weken is de opname wel correct gebeurd.

Ugh! @npalmans

 

Op basis van één voorval is het moeilijk een probleemanalyse te maken. Als je graag hebt dat iemand van de technische dienst het bekijkt, bel je best even naar het nummer 5000 optie 4-3-2-1. 

Totem

Leden met de meeste pluimen