Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-03-25 14h42
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds maand en half overgestapt van Telenet naar orange voor tv . Zogezegd goedkoper en even goede kwaliteit.
Voor ons dus inderdaad niet de beste keuze , je laat je overhalen in de winkel . Mooi allemaal op papier maar toch vele schoonheids foutjes in reality.
Vanaf eerste week al een paar keer last gehad van programma's die niet opnam of volledig verdwenen was .
Opgenomen programma's kun je op bepaalde momenten niet bekijken want er knippert constant iets naast de opnamen , is gelijk ofdat hij een ganse tijd update of blokkeert wat zeer vervelend is . Na een kwartier kun je weer proberen en soms gaat het dan wel .
Allemaal zeer frustrerend als je Telenet gewend was en nooit geen problemen gehad hebt daarmee .
Onze overstap was gebaseerd of zogezegd goedkoper en zelfde kwaliteit. Niks van waar dus .
Enige pluspunt aan gans de overstap is de wifi bij orange .die is echt sneller dan Telenet . Maar daar stopt het ook bij . Ze zeggen altijd voor kwaliteit betaal je , en das waar.
In Wallonië kan je 4 programma's opnemen. In Vlaanderen 2 . Prijs is wel dezelfde denk ik ? Wat is Wallonië meer dan Vlaanderen dan bij orange?
Nee na een maand en half overgestapt te zijn toch al redelijk beklaagt . Men vrouw is fervent tv kijker en neemt normaal veel programma's op zonder problemen. Ze komt er stilletjes aan gek van dat alles constant blokkeert bij orange. Dus voor ons gaat keuze snel gemaakt zijn .
Blijft dit geduren gaat de overstap naar Telenet heel snel gebeuren .
Op 1 vlak zijn ze supergoed en das mobiel . Nooit geen miserie gehad . Overal bereik , Veel beter dan de duurdere providers in België .
Maar daar stopt het dan ook mee voor ons .
Hebben er daar nog zoveel mensen last van ?? Laat het gerust weten .
Mvg Alain
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Identiek hetzelfde probleem bij ons.
als ik de tv box aanzet en onmiddellijk naar de opnames ga, dan doet het probleem zich niet voor.
als de tv al een tijdje aan zou staan ( 30 min of meer ) , dan begint het probleem zich voor te doen.
Dit is ons enige probleem met Orange momenteel. Is een klein probleem maar wel een serieus ongemak.
Het helpt ook niet dat de instructies voor de tv box op de website, de instructies zijn voor het oude model.
De persoon aan de klantendienst viel zelf ook uit de lucht hierover.
Identiek hetzelfde probleem bij ons.
als ik de tv box aanzet en onmiddellijk naar de opnames ga, dan doet het probleem zich niet voor.
als de tv al een tijdje aan zou staan ( 30 min of meer ) , dan begint het probleem zich voor te doen.
Dit is ons enige probleem met Orange momenteel. Is een klein probleem maar wel een serieus ongemak.
Het helpt ook niet dat de instructies voor de tv box op de website, de instructies zijn voor het oude model.
De persoon aan de klantendienst viel zelf ook uit de lucht hierover.
Heb je dit model ? Heb je problemen met je internet? | Orange België
Hoi thanks voor antwoord , inderdaad zeer vervelend .
Hopelijk vinden ze er zeer snel een oplossing voor .
Geduld raakt stilletjes aan op hier .
Mvg Alain