annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herbekijken tv programma

Topic gestart op: 20-09-21 19h31

Antwoorden: 14 antwoorden

Hanan
Ervaren verkenner

Herbekijken tv programma

OPGELOST

Kan je via orange bijvoorbeeld het nieuws gewoon herbekijken zonder deze hoeven telkens op te nemen.  Want ik zie dat niet zo direct

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Hanan  

Orange bied geen terugkijk tv aan dat zit niet in het pakket. Je kan het opnemen zoals je dat nu doet dat is een optie. Eventueel kan je wel als het programma begonnen is terug in de tijd gaan ( met maximaal een uur ) om je uitzending vanaf het begin te kijken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
Diederik65
Aspirant verkenner

Oplossing hiervoor, heb ik al aangehaald, is het "casten" van de programma's op VRT NU (incl CANVAS programma's) en VTM GO.
Je registreert je op beide website's en kan heeel veeeel programma's en series en zeker ook het nieuws herbekijken. 
Je download de betreffende apps op je smartphone / Iphone en zoek gewoon het programma dat je hebt gemist. Kijken en dan casten via icoontje TV met wifi signaal.
Eigenlijk is je smart- of Iphone een aanvullende afstandsbediening.
Mensen zonder Smart-TV kunnen een chromecast of dongle aanschaffen (vind je wel voor 20 €) of kijk je nog DVD/Blue Ray dan kan je een speler aanschaffen met ingebouwde functie net als de dongle : bv SONY BDP-S3700) Dus ook Netflix ea kan je dan bekijken.
https://www.sony.be/nl/electronics/blu-ray-disc-spelers/bdp-s3700  (het toestel heeft net dezelfde grootte als de Orange decoder)  (Ik had een oude PS3 + Chrome Cast + DVD speler staan = heb ik 2weken terug vervangen door deze sony die je kan kopen vanaf 65 €)

0 pluimen
Diederik65
Aspirant verkenner

Dag Hanan,
Een stapje terug, gewoonte wijzigen.
Misschien een ideetje. Je kan bv veel via VRT.NU en andere Vlaamse zenders op de laptop bekijken. Zelf nog niet gezien of dat je dat naar je tv kan casten (ik heb geen smart tv (dan kan het via CHROME CAST 30 € of iets gelijkaardigs, heb je een smart TV dan kan je zonder iets casten naar je TV) 
Groetjes, Diederik 

0 pluimen
Diederik65
Aspirant verkenner

Gisteravond getest en werkt perfect.
Dus alles van VRTnu en VTMgo kan je casten naar je tv = zelfde als programma herbekijken.

0 pluimen
Hanan
Ervaren verkenner

@patrick2 

Inderdaad stilstaan betekent achteruitgang en zeker binnen deze medium.

 

Ben eerlijk gezegd wel teleurgesteld en hoop dat Orange ermee aan de slag gaat. Anders zal ze terrein inboeten ten aanzien van de sterke aanwezige concurrentie 

Leden met de meeste pluimen