Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Festijn
Gewaardeerd verkenner

Re: Serieopname en herhalingen

Ik ga het eens testen met een serie die ik niet volg

0 pluimen
koennhz
Aspirant verkenner

Heb je dat zelf getest? Bij mij werkt het alleszins zo niet, hij houdt gewoon sowieso het aantal bij wat ik opgeef, ook als de HD nog lang niet vol is ("0" nog niet gestest) 

0 pluimen
Movieman
Leidende verkenner

Als je gewoon zorgt dat je harde schijf niet vol geraakt is er niets aan de hand welk cijfer van 0 tot 7 je ook invult. Gezien er een copyright is kan je jammer genoeg niets dupliceren van wat op je harde schijf staat zou wel gemakkelijk zijn. 

0 pluimen
Festijn
Gewaardeerd verkenner

Blijkbaar is optie 0 enkel als je de instelling van een bestaande serieopname aanpast. Per default 0 en daarna foutrapport app.

Bij een nieuwe serieopname kan je enkel kiezen van 1 tot 7.

0 pluimen
Movieman
Leidende verkenner

Eerlijk gezegd mag alles wel een beetje duidelijker uitgelegd worden wat betreft de mogelijkheden van de decoder zowel digitaal als bij het boekje van de decoder. Maar dit is niet enkel een probleem bij Orange maar ook bij de andere providers. Er zijn weinigen die de volledige mogelijkheden van hun decoder en modem kunnen benutten zonder zelf aan het experimenteren te slagen. 

0 pluimen
Festijn
Gewaardeerd verkenner

Hallo,

ik heb het getest.

De functie recenste opname wist de vorige opnames sowieso wanneer er een nieuwe wordt opgenomen, ongeacht of je harde schijf vol staat.

Maw dit is geen oplossing voor mijn oorspronkelijk vraag van dit topic.

Grt

Movieman
Leidende verkenner

Wat mezelf betreft heb ik niet echt het probleem van gewiste programma's of series omdat ik die meestal de dag nadien probeer te bekijken zelfs al worden er meerdere afleveringen opgenomen. Meestal wis ik die dan na het bekijken meer dan 4 of 5 afleveringen van dezelfde reeks zal zowat het max. zijn dat na elkaar wordt opgenomen. Maar ieder heeft zijn eigen behoefte wat betreft het gebruik van zijn of haar decoder, daarom is het spijtig dat er zo weinig info terug te vinden is op de help pagina's om je decoder optimaal te kunnen gebruiken. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen